گوناگون

چالش کیکی چگونه شکل گرفت؟ تب رقص کیکی در اینستاگرام ایرانیان!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چالش کیکی چگونه شکل گرفت؟ تب رقص کیکی در اینستاگرام ایرانیان!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانستنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چالش کیکی (Kiki Challenge ) نام چالش جدیدی است که در شبکه های اجتماعی ایرانیان هر روز گسترش می یابد! چالشی که از چهره های هالیوودی شروع شد و حالا ایرانیان دنباله آن را ادامه می دهند.

همانند چالش کیکی را قبلاً هم داشته ایم؛ به این صورت که شخصی از خودرو پیاده می شود و در کنار ماشین قدم زنان می رقصد اما این چالش، نوع شخصیت دار آن شده و حتی افراد سرشناس نیز آن را اجرا کرده اند که در ادامه بررسی می کنیم.

این چالش به این صورت است که شحصی که می خواهد چالش را اجرا کند، از ماشین پیاده می شود و در حالی که ماشین در حال حرکت است در کنار ماشین با حرکتی شبیه به رقص شروع به قدم زدن می کند و در حال قدم زدن شخص از ماشین آهنگ in my feeling پخش می شود.

ترانه In My Feeling را شخصی به نام دریک خوانده است ؛ دریک یک خواننده، رپر و بازیگر کانادایی است. نخستین کسی که این چالش را انجام داد «شیگی» مجری برنامه The Shiggy Show بود، او فیلمی از خودش را در ماه جولای منتشر کرد که در حال رقصیدن با این ترانه بود.

به دلیل بداهه بودن حرکاتش این فیلم به سرعت منتشر شد و تعداد بازدید کنندگان آن به شش میلیون نفر رسید و پس از آن بیش از ۱۵۰ هزار نفر در کمتر از یک هفته در چالش رقص کیکی شرکت کردند.

واکنش کاربران فضای مجازی به چالش کیکی

کاربران فضای مجازی برای شرکت در این چالش فیلم هایی را از خود منتشر می کردند، در این فیلم ها کاربران با پخش آهنگ و ترانه یاد شده از ماشین خود پیاده می شدند و و قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می گذاشتند و در حالیکه می رقصیدند در این چالش شرکت می کردند.

حتی ممکن بود که جان انسان های دیگر را به دلیل این سهل انگاری به خطر بیندازند.به دلیل این چالش اتفاقات ناگوار زیادی نیز افتاده است به عنوان مثال، فیلم های ناگواری از افراد در حال سقوط از اتومبیل هایشان و حوادث خطرناکی از این دست می شود.

شرکت ویل اسمیت در چالش رقص کیکی Kiki

با وجود این خطر ها آنچه باعث همچنان مرسوم و رایج بودن این چالش بوده شرکت ویل اسمیت بازیگر مشهور و به نام آمریکایی در این چالش بود. او در صفحه ی اینستاگرامش فیلمی را منتشر کرد که به طور غیر قانونی در حال بالا رفتن از پلی در بوداپست مجارستان است. وی در حالی که حرکات رقص را اجرا می کند، یک هلیکوپتر از او که در حال اجرای چالش بود، فیلم می گرفت.

چالش کیکی از آغاز تا حرام اعلام شدن!

این چالش در کشور های عربی نیز به دلیل شرکت چند سلبریتی از جمله یاسمن رئیس و دینا الشربینی رواج یافت و بسیار گشترش پیدا کرد. علی الخصوص در کشور هایی مانند مصر و . . .

تفاوت چالش کیکی kiki دینا الشربینی با سایر کاربران این بود که به جای موسیقی رپ دریک از موسیقی عربی با صدای “عمرو دیاب” استفاده کرده است. رواج این چالش در کشور های عربی علی الخصوص مصر باعث شد که یکی از اساتید دانشگاه الازهر شرکت در این چالش را حرام اعلام کند.

یک سایت هم در تیتر جالبی نوشته بود این یک چالش نیست بلکه یک نفرین زدگی است که حتی چهره ها را هم گرفتار کرده است. اما آیا نفرین کیکی قربانیان بیشتری خواهد گرفت؟

استاد دانشگاه الازهر به نام محمود المهدی در گفتگو با ارم نیوز خبرگزاری عربستان گفته است : این چالش از آنجایی که بسیار خطرناک است و بعضا به ضرر های جانی و مالی منجر می شود، حرام است.

این پست توسط بخش دانستنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چالش کیکی چگونه شکل گرفت؟ تب رقص کیکی در اینستاگرام ایرانیان!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا