موسیقیموسیقی ایران

چرا ارتش کنسرت سیروان را لغو کرد؟

مجله اینترنتی کولاک: لغو کنسرت سیروان خسروی با دخالت ارتش در شهر قزوین باعث تعجب بسیاری شد چرا که این نهاد نظامی معمولا دخالتی در برنامه های فرهنگی و یا حتی سیاسی نداشته و تمرکز خود را بر حفظ مرزها و صیانت از کشور در برابر نیروهای تهاجمی خارجی گذاشته است.

چرا ارتش کنسرت سیروان را لغو کرد؟
چرا ارتش کنسرت سیروان را لغو کرد؟

 

درر نامه‌ای که سیروان خسروی به تازگی منتشر کرده است مصطفی عبادی رئیس انجمن موسیقی استان قزوین به علی مجلسی مدیر برنامه‌های سیروان خسروی اعلام کرد که کنسرت ۱۷ تیرماه قزوین علیرغم اخذ همه مجوزها و فروش بلیت با دستور مستقیم ریاست عقیدتی سیاسی ارتش قزوین لغو شده و از تحویل سالن امتناع شده است.

اما واقعیت این است که ارتش مشکلی با برگزاری کنسرت در قزوین به شرط ارائه مجوزهای لازم ندارد همانظور که نهم تیر ماه ۹۸، بهنام بانی دیگر خواننده کشور با اخذ مجوزهای لازم و عقد قرارداد با سالن ۲۹ فروردین ارتش در قزوین، اجرای موسیقی داشته و در روند برگزاری کنسرت “هیچ مشکلی” وجود نیامد.

در همین رابطه حجت‌الاسلام کربلایی رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: اسپانسر برگزار کننده کنسرت سیروان خسروی هیچ قراردادی با لشکر ۱۶ برای واگذاری سالن نداشته است.

حجت‌الاسلام کربلایی اضافه کرد: به دنبال پیگیری‌های اسپانسر برگزار کننده کنسرت، از طریق بازرسی لشکر ۱۶ زرهی به آقای سیروان خسروی اعلام شد برگزاری کنسرت منوط به اخذ مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط می باشد.

وی افزود: علاوه بر این روز سه شنبه یازدهم تیر ماه نیز موضوع یاد شده از طریق لشکر ۱۶ زرهی مجددا به اسپانسر کنسرت یاد آوری شد که با توجه به عدم ارائه مجوزهای لازم امکان واگذاری سالن میسر نمی‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا