سریالسریال خارجی

چکیده ای از کل قسمت های سریال ترکی زن (کادین)

خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترکی زن (کادین) همچنین ماجرای همه قسمت های سریال kadin به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب.این سریال بر اساس داستان سریال ژاپنی زن به کارگردانی مروه گیرگین از سال ۲۰۱۷ ساخته شده و  با ژانری درام این روزها از شبکه فاکس در حال پخش است. لوکیشن فیلمبرداری سریال کادین استانبول می‌باشد. ازگه ازپیرینچی، جانر جیندروک ، بنو ییلدیریملار و حمیرا بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال ترکی زن (کادین)

خلاصه داستان سریال ترکی زن (کادین)

در خلاصه داستان سریال ترکی زن آمده است:
“زن” کسی که سنگینی زندگی و محبت دو فرزند رو در قلب خود حمل میکند.داستان مادری که علیرغم فقر و مبارزه با زندگی میتونه بچه هاش رو بخندونه و خودش رو در مقابل سختی های زندگی سپر کنه تا بتونه مراقب بچه هاش باشه.
زنی به نام بهار چشمه علی که سنگینی زندگی و مشکلاتش و محبت بچه هایش را در قلب خود حمل می کند.
 
داستان مادری که علی رغم فقر و مبارزه با زندگی می تواند بچه هایش رو بخنداند و خودش را در مقابل سختی های زندگی سپر کند تا بتواند مراقب بچه هایش باشد…
زن بر خلاف سریال های امروزی ترکیه فقط در محل فقیرنشین ترکیه روایت شده و به دور از تجملات شاهکاریقسمت ۱۲۲ سریال ترکی زن (کادین)است که به مردم نشان می دهد جانر و ازگه در این سریال در نقش بهار و سارپ خوش درخشیدند و جوایز زیادی را دریافت کردند.
 
 
برای خواندن قسمت های قبلی این سریال اینجا کلیک کنید.
 

قسمت ۲۲۷ سریال ترکی زن

قسمت ۲۲۷ سریال ترکی زن (کادین)

وقتی صبح بهار بچه ها را برای مدرسه اماده می کند، نیسان با غصه گوشه ای می نشیند و می گوید که دلش نمی خواهد به آن مدرسه برود … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۶ سریال ترکی زن

قسمت ۲۲۶ سریال ترکی زن (کادین)

جیدا با ناراحتی به ژاله زنگ می زند و از او می خواهد تا نتیجه تست را به او بگوید. ژاله وقت این را ندارد اما آخر وقت نگاهی به برگه می اندازد و جا می خورد. … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

 
خلاصه داستان قسمت ۲۲۵ سریال ترکی زن

قسمت ۲۲۵ سریال ترکی زن (کادین)

بهار به سمت خانه ی یوسف می رود که دوروک با هیجان او صدا می زند و کلاهی که سارپ همیشه روی سرش میگذاشت را نشان او می دهد و می گوید: «ببین چقدر بهم میاد. … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۴ سریال ترکی زن

قسمت ۲۲۴ سریال ترکی زن (کادین)

بعد بهار فورا اشک هایش را پاک می کند و فضیلت می پرسد: «یکم از خودتون برام بگین. خیلی کنجکاوم…. برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۳ سریال ترکی زن

قسمت ۲۲۳ سریال ترکی زن (کادین)

انور در میان وسایلش که در حال سوختن است، هراسان دنبال خدیجه می گردد و او را صدا می کند. تا این که همسایه ها متوجه آتش گرفتن خانه ی او می شوند و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۲ سریال ترکی زن

قسمت ۲۲۲ سریال ترکی زن (کادین)

شیرین در خانه ی بهار را می زند. بچه ها با خوشحالی به سمت او میروند و بهار هم با او روبوسی می کند و به خاطر کیک از شیرین تشکر می کند … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۱ سریال ترکی زن

قسمت ۲۲۱ سریال ترکی زن (کادین)

فضیلت هنوز پرستار مناسب رائف را پیدا نکرده و کمی از بابت ناراحت است چون خودش هم هنوز به صحت کامل نرسیده… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۲۰ سریال ترکی زن

قسمت ۲۲۰ سریال ترکی زن 

بهار با بی حالی سر روی شانه ی فضیلت خانم گذاشته و به آرامی می گوید: «خدایا تو بهم کمک کن. من دیگه تحمل ندارم… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱۹ سریال ترکی زن

قسمت ۲۱۹ سریال ترکی زن (کادین)

عارف قیسمت را به خاطر این که بدون خواست او رفته و با سارپ و بهار صحبت کرده تا از او شکایت نکنند سرزنش می کند و… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱۸ سریال ترکی زن

قسمت ۲۱۸ سریال ترکی زن 

پریل رو به عارف می کند و می گوید: «این که بیام ملاقات شوهر سابقم که تصادف کرده عجیبه؟! هرچی باشه زن و شوهر بودیم. بچه داشتیم.. » و می رود… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱۷ سریال ترکی زن

قسمت ۲۱۷ سریال ترکی زن (کادین)

شیرین و انور کنار ساحل نشسته اند و غصه می خورند. ناگهان شیرین یاد حرف هایی که همیشه مادرش می زد می افتد و … برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

قسمت ۲۱۶ سریال ترکی زن

قسمت ۲۱۶ سریال ترکی زن 

ژاله نیسان و دوروک را از جو غم انگیزی که وجود دارد دور کرده و به اتاق خودش می برد. اما نیسان اشک می ریزد و دوروک هم می گوید… برای خواندن ادامه داستان به لینک بالا مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا