اخبار داغ

کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر پناهندگی یکی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری گفت: این فرد به منظور کار کنسولی و بدون هیات رسمی به کشور سوئیس سفر کرده و تاکنون بازنگشته است و خانواده‌اش بیش از دیگران پیگیر بازگشتش به کشور هستند.

واعظی با تاکید بر اینکه این کارمند نهاد ریاست جمهوری به صورت فردی به سوئیس سفر کرده بود, افزود: در سفر کاری اخیر رئیس جمهور به سوئیس هیچ شخصی همراه وی نبوده است.

وی همچنین با اشاره به بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجلس اظهار کرد: ایران عضو FATF نیست و این چهار لایحه ای که در مجلس وجود دارد ارتباطی به عضویت ما ندارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه لوایح FATF در ارتباط با موضوع پولشویی است، افزود: اگر خواستار برقراری ارتباط بانکی با دنیا هستیم، باید استانداردهای لازم را در کشور داشته باشیم و این چهار لایحه چارچوب مناسب درباره همکاری با کشورهای دنیا را به ما می‌دهد.

واعظی با اشاره به اینکه بخشی از تصویب FATF به دولت دهم باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: این موضوع در شورای عالی امنیت ملی دولت دهم و مجلس شورای اسلامی مطرح شد و اگر در آن زمان گشایش مناسبی که به وجود آمد؛ به دلیل فعال شدن این لوایح در مجلس بود.

وی گفت: در حال حاضر هم تا ۲۳ مهرماه فرصت تصویب این لایحه وجود دارد و اگر تا آن زمان این لوایح تصویب شود امید گشایش در کارها را می‌توان داشت.

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا