چهره هاسلبریتی خارجی

کانگنا رانات پرحاشیه ترین بازیگر سینمای هند: من جزء آن ۸۰ درصد نیستم

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : کانگنا رانات یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینمای هند است که بعضا با اظهارنظرهای تند و غیرمحترمانه خود به دوستان و همکارانش در سینما اهانت کرده و باعث ناراحتی و آزردگی خاطر آنها  شده است. اخیرا هم او در برنامه تبلیغاتی فیلم جدیدش، «Judgementall Hai Kya» خبرنگاران را مورد اهانت قرار داد و باوجود اینکه جامعه خبرنگاران هند خواستار معذرت خواهی او شدند، کانگنا حاضر به معذرت خواهی نشد.

کانگنا رانات

این بازیگر پرحاشیه و مطرح سینمای هند اخیرا در یکی از مصاحبات خود حرف عجیب تری به زبان آورده است. او گفته است: «اگر مردم بگویند که ۸۰ درصد فعالین صنعت بالیوود بی استفاده هستندمن به هیچ وجه ناراحت نخواهم شد چون این یک واقعیت است و من جزء آن ۸۰ درصد نیستم.»

جنجال و ستیز همه جا به دنبال کانگنا رانات می رود. او درمورد جنجال اخیری که با یکی از خبرنگاران اخیرا داشته معتقد است که آن خبرنگار قصد مسخره کردن و دست انداختن او را داشته است که البته می گوید این مسئله نباید مورد توجه مردم قرار بگیرد و اصلا این مسائل برای او اهمیتی ندارند. رانات جای دیگری گفته بود که اهالی رسانه برای دریافت غذای رایگان در محافل سینمایی حضور پیدا می کنند و به خاطر این گفته خود حاضر به معذرت خواهی نشد. او در ادامه می گوید: «شغل خبرنگارانی جزء ان دسته مشاغلی است که در طول تاریخ بیشترین آزار و اذیت را دیده است. با این همه من خیلی ها را می شناسم که برای جای پارک، کارت جضور در کنفرانس خبری را می گیرند و بیش از نیمی از جمعیت حاضر در کنفرانس خبری برای گرفتن عکس سلفی با سلبریتی ها و خوش گذرانی در این محافل حضور پیدا می کنند. آنها دنبال ایده و داستان نیستند، دنبال عکس هستند. و دسته معدودی هم برای خراب کردن و مسموم کردن فضا حضور پیدا می کنند. او سعی دارد بگوید که این اظهارات او تنها مربوط به افراد محدودی در این حرفه می شود و درک و تصور او از تمام فعالین و اهالی رسانه این گونه نیست. او مثال مساوی با همین مسئله در صنعت بالیوود هم میزند و می گوید: «اگر یک نفر یک ویدئو ضبط کند و بگوید که ۸۰ درصد از بازیگران صنعت بالیوود، هیچ گونه مهارت بازیگری ندارند و با داشتن پارتی و رابطه وارد سینما شده و موقعیت ها و فرصت های مناسب رایگان بدست می آورند، واقعیت را گفته است! چرا من باید ناراحت شوم و کیفم را جمع کنم و بروم؟ من می دانم که جزء این دسته از بازیگران نیستم. این یک واقعیت تلخ است اما قطعا حقیقت دارد.»

در  میان اهالی رسانه، خبرنگاران فوق العاده و خوب هم وجود دارند که من با برخی از آنها دوستی و رفاقت دارم. چرا فکر می کنید حرفهای من دربرگیرنده تمامی جامعه خبرنگاران بوده است؟! او می گوید از انتقاد و منتقدین استقبال می گوید و آن چیزی که امروز هست به خاطر همین انتقادهاست. او می گوید در برهه ای از زندگی خصوصی اش تسلط درستی روی زبان انگلیسی نداشته، هیچ درک درستی از سبک پوشش مناسب و استایل نداشته اما معتقد است ناراحت کردن و بی احترامی کردن به دیگران کار درستی نیست.

آیا با خاطر این دلایل کانگنا رانات یک فاصله امن از فضای مجازی گرفته است؟ او در  پاسخ به این سوال می‌گوید: «خیر، فضای مجازی یک سکوی بی نظیر است و به همین دلیل است که نسبت به ممنوعیت‌ها احساس نگرانی ندارم. برخی از بازیگران امروزه فقط به خاطر صفحات اینستاگرام و توئیترشان باقی مانده‌اند. فیلم‌های من، «ملکه» و «تانو با مانو ازدواج می‌کند» هیچ جایزه‌ای برای من به همراه نداشتند و اهدا کنندگان جوایز از این بابت ناراحت نبودند اما این فضای مجازی بود که به کمک من آمد.» البته باید گفت که خواهر کانگنا، رنگولی رانات یکی از فعال‌ترین چهر‌ه‌های هند در فضای مجازی است که از خواهرش بسیار پرحاشیه‌تر است و در راستای حمایت از کانگنا از هیچ گونه تندی و اهانتی کم نمی گذارد.

رانات در سال ۲۰۰۶ با فیلم عاشقانه و موفق «گانگستر» با بازی در مقابل عمران هاشمی و شاینی آهوجا وارد بالیوود شد. فیلم تاریخی «مانیکارنیکا» با بازی و کارگردانی او آخرین فیلمی است که از این بازیگر مطرح اکران شده است. این فیلم در گیشه موفق عمل کرد و توانست باوجود حواشی گوناگون وارد باشگاه صد کروری‌ها شود. او تاکنون سه بار موفق به دریافت جایزه ملی که یکی از بالا رتبه‌ترین جوایز هند است شده و یک بار هم جایزه پادما شری را از دولت هند دریافت کرده است. این بازیگر ۳۲ ساله،  فیلم« Judgementall Hai Kya» را آماده اکران دارد که در ان را راج کومار رائو همبازی شده است. داستان این فیلم در مورد دو بیمار روانی با بازی رانات و رائو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا