چهره هاسلبریتی خارجی

کایلی جنر پولدارترین مدل ۲۲ ساله جهان کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره کایلی جنر پولدارترین مدل ۲۲ ساله جهان خواهیم داشت! همچنین نکات جذابی درباره زندگی شخصی وی و نیز اینستاگرام او نیز منتشر شده است! با ما همراه باشید. کایلی جنر با نام کامل کایلی کریستن جنر ، مدل، بازیگر، اینفلوئنسر در شبکه ‌های اجتماعی ، کارآفرین و پولدارترین مدل ۲۲ ساله جهان متولد ۱۰ اوت سال ۱۹۹۷ میلادی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا می باشد. بد نیست بدانید کایلی ، کوچک ترین فرزند کیتلین جنر ، برنده بازی های المپیک تابستانی سال ۱۹۷۶ میلادی و کریس جنر بازیگر تلویزیونی است. خواهر بزرگ تر کایلی، کندال جنر است!

زندگی شخصی کایلی جنر

قد کایلی جنر ۱٫۶۸ سانتی متر و وزن او ۶۰ کیلوگرم است! او چشمانی به رنگ قهوه ‌ای تیره دارد. لب های خود را نیز ژل تزریق کرده است و به طور کلی یک بدن متعادل و سالم دارد!

کایلی جنر در سال ۲۰۱۵ میلادی با مدرک دیپلم از دبیرستان لارل اسپیرینگز فارغ التحصیل شد. بد نیست بدانید در سال ۲۰۱۴ میلادی، مجله تایمز، جنر و کندال جنر را به دلیل نفوذ قابل توجهی که در بین نوجوانان داشتند، جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار معرفی کرد! جنر که جوان ترین عضو خانواده کارداشیان – جنر است، در حال حاضر به عنوان جوان ترین میلیاردر جهان شناخته می شود!

جنر صاحب دو برند لاک ناخن به نام های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie می باشد. او در نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی از هر کدام از این برندها ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بدست آورد!

در فوریه سال ۲۰۱۳ میلادی او با نام تجاری لباس ” پکسان ” و همراه با خواهر خود یعنی کندال جنر ، برند ” کندال و کایلی ” را بنیان ‌گذاری کرد. در ژوئیه سال ۲۰۱۳ میلادی ، خواهران جنر سهامدار جواهرات Pascal Mouawad’s Glamhous و در فوریه سال ۲۰۱۴ میلادی، جزو سهامداران برند کیف و کفش Steve Madden’s Madden Girl شدند!

از اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی، کایلی جنر همچنین سهامدار ” بِلامی هر ” ، برند محصولات اکستنشن مو و برس و از فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی، سفیر برند ” نیپ + فب ” است.

زندگی شخصی کایلی جنر

کایلی جنر کسب و کار خود را در سال ۲۰۱۵ میلادی و با فروش کیت های رژلب ۲۹ دلاری‌ شروع کرد! کایلی تا سال گذشته، فقط ۷ کارمند تمام وقت و ۵ کارمند پاره وقت برای شرکت آرایشی خود استخدام کرده بود!

اینستاگرام کایلی جنر ۱۷۹ میلیون دنبال کننده دارد! وی به دلیل آنکه دنبال کنندگان زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد، هزینه بسیار کمی را صرف بازاریابی می ‌کند و برای معرفی محصولات خود بیشتر به فعالیت اینستاگرامی تکیه دارد! جنر در سال ۲۰۱۸ میلادی و در مصاحبه با نشریه ووگ گفته بود:

” کیت رژلبم را از دو سال قبل از عرضه ثبت تجاری کردم و وقتی مادرم را در جریان تصمیمم گذاشتم او گفت که باید از پول خودم استفاده کنم. من هم قبول کردم و گفتم اگر موفق نشدم یک عالمه کیت رژلب در گاراژ خانه ات می ‌ماند. ” اما کیت های رژلب او در عرض چند ثانیه به فروش رفتند و این سرآغازی شد بر امپراتوری آرایشی جنر که خیلی زود او را تبدیل به یک میلیاردر جوان کرد!

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ میلادی، کایلی و کندال خط تولید خود را با نام ” کندال + کایلی ” راه اندازی کردند. کایلی صاحب برند تجاری لوازم آرایشی Kylie Cosmetics می باشد که ارزش آن ۹۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود! جنر در سال ۲۰۱۷ میلادی، برای تولید یک کالکشن عینک آفتابی با برندی از ملبورن همکاری کرد.

زندگی شخصی کایلی جنر

نیویورک پست در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی، نام کایلی جنر را به عنوان تاثیرگذارترین فرد در صنعت مد و فشن اعلام کرد. وب سایت فوربس به تازگی فهرست سالانه میلیاردرهای دنیا را منتشر کرده است! و کایلی جنر ۲۲ ساله برای دومین سال متوالی موفق به کسب مقام اول این فهرست شده است! کایلی در سال ۲۰۱۹ میلادی از مارک زاکربرگ ، مدیرعامل فیسبوک که جوان ترین میلیاردر خود ساخته تا آن زمان بود، پیشی گرفت!

طبق اعلام وب سایت فوربس، کایلی جنر از قِبل فروش محصولات خود در سال ۲۰۱۸ میلادی، مبلغی در حدود ۳۶۰ میلیون دلار به دست آورده بود!

زندگی شخصی کایلی جنر

کایلی جنر در سال ۲۰۱۴ میلادی با رپر مشهوری به نام ” تایگا ” آشنا شد و یک رابطه عاشقانه را با وی آغاز کرد. این زوج یک دختر به نام ” استورمی ” دارند که در ۱ فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی به دنیا آمد. جنر و تایگا در سال ۲۰۱۷ میلادی از هم جدا شدند و آن ‌ها دیگر با هم زندگی نمی ‌کنند!

کایلی جنر در اینستاگرام

https://www.instagram.com/kyliejenner/?hl=en

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا