چهره هاسلبریتی خارجی

کدام سلبریتی ها اعضای بدن خود را با قراردادهایی میلیون دلاری بیمه کرده اند؟

مجله اینترنتی کولاک:برای بسیاری از ما مردم عادی وقتی صحبت از بیمه می شود به خانه، اتومبیل، عمر، سلامتی و هزینه‌های درمانی و سفر فکر می کنیم. به هر ترتیب، بیمه یکی از سیاست‌های مهمی است که هر فرد عادی برای محافظت از خود و داشته‌هایش در مقابل هر اتفاق غیرمنتظره‌ای اتخاذ نماید. اما شاید نمی‌دانستید که برخی شرکت های خاص در عرصه بیمه وجود دارند که چیزهای عجیبی و غریبی مانند اعضای بدن یا به سرقت رفتن توسط موجودات فرازمینی را بیمه می کنند.

 

 

 بله درست شنیده اید. برخی از افراد ثروتمند جهان، از جمله سلبریتی‌های هالیوودی شرکت‌های بیمه ای مانند لوید لندن را وادار به انعقاد قراردادهای عجیب در مورد اعضای بدن خود کرده‌اند. از لبخند سحرانگیز و ۳۰ میلیون دلاری جولیا رابرتز تا نیم تنه ۲۱ میلیون دلاری کیم کارداشیان، در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با سلبریتی هایی آشنا کنیم که اعضای بدن خود را با قراردادهایی میلیون دلاری بیمه کرده‌اند.

۱- جولیا رابرتز

شاید نتوان قیمتی روی یک لبخند زیبا گذاشت مگر این که جولیا رابرتز باشید. بازیگر سریال “زن زیبا” دندان های زیبایش ۳۰ میلیون دلار بیمه کرده است.

۲- تام جونز

در دوران اوجش، تام جونز نماد شهوت و جذابیت مردانه بود. در حالی که برخی به صدای نرم و چشم های آبی خاص او علاقه داشتند برخی دیگر به موهای جونز دلبستگی پیدا کرده بودند. جالب این که موهای سینه جونز چنان پرطرفدار بود که او موهای این قسمت از بدنش را ۷ میلیون دلار بیمه کرده بود.

۳- دیوید لی راث

در سال ۲۰۱۳، دیوید لی راث، نفر اول گروه موسیقی Van Halen در مورد یکی از عجیب ترین سیاست ها در عرصه بیمه افشاگری کرد. این ستاره راک اند رول گفته بود که قبلاً آلت تناسلی اش را میلیون ها دلار بیمه کرده و به همین دلیل اعضای گروه به آن لقب “الویس کوچک” داده بودند. راث این بیمه را در دهه ۱۹۸۰ و از شرکت بیمه لوید لندن و به دلیل محافظت مالی از او در برابر اتهامات و پرونده های ازدواج دریافت کرده بود.

۴- دالی پارتون

دالی پارتون که عنوان ملکه موسیقی کانتری را یدک می کشد به خاطر صدای خاص، شعرهای متفاوت و البته سینه های جراحی شده اش شناخته می شود. در گذشته این خواننده تایید کرده بود که از ایمپلنت های سینه ای استفاده می کند و آن ها را ۶۰۰٫۰۰۰ دلار بیمه کرده است.

۵- کیت ریچاردز

به عنوان یکی از شناخته شده ترین و بهترین گیتاریست های جهان، انگشت های کیت ریچاردز را باید از ارزشمندترین داشته های دنیای هنر دانست. عضو افسانه ای گروه رولینگ استونز انگشت وسط دست چپش را ۱٫۶ میلیون دلار بیمه کرده است.

۶- شرلی مک لین

 

شرلی مک لین در مورد عقاید خود و موجودات فضایی بسیار سخن گفته است. در طی سال ها، این بازیگر مشهور در مورد برخورد خود با موجودات فضایی و سفینه هایی که دیده مصاحبه های متعددی داشته است و به همین دلیل به این باور رسیده که ممکن است توسط موجودات فضایی ربوده شود به همین دلیل خود را در برابر این حادثه به مبلغ ۲۵ میلیون دلار بیمه کرده است.

۷- جنیفر لوپز

 

جنیفر لوپز یکی از جذاب‌ترین فیزیک‌های دنیای هالیوود را دارد. به همین دلیل بدن این بازیگر، خواننده و رقصنده بسیار مشهورتر از صدا و بازی هایش است. به گفته بسیاری از رسانه‌ها، لوپز نیم تنه پایین خود را ۲۷ میلیون دلار بیمه کرده است.

۸- بروس اسپرینگستین

 

هیچ شکی وجود ندارد که صدای بروس اسپرینگستین بسیار خاص است و او نیز خودش این را می داند. بدین ترتیب اگر کوچکترین اتفاقی برای صدای این خواننده مشهور بیفتند، شرکت بیمه لوید لندن باید ۶ میلیون دلار به این خواننده بپردازد.

۹- ماریا کری

 

همه چیز در مورد ماریا کری گرانقیمت می شود و این موضوع تنها مختص لباس ها و املاک چند میلیون دلاری او نیست. این خواننده صدا و پاهای خود را ۷۰ میلیون دلار بیمه کرده است. در مقابل، تینا ترنر، هایدی کلام و تیلور سوییفت هر کدام پاهایشان را به ترتیب ۳٫۲ میلیون دلار، ۴ میلیون دلار و ۴۰ میلیون دلار بیمه کرده اند.

۱۰- بتی دیویس

 

بیمه کردن اعضای بدن سلبریتی ها اتفاق تازه ای نیست و تاریخی دراز در هالیوود دارد. سال ها قبل از آنکه ستارگانی مانند جولیا رابرتز و دالی پارتون شروع به بیمه کردن اعضای بدن خود کنند، بتی دیویس دست به کار شده بود و خود را در مقابل پیشنهاد کاری نداشتن از جانب استودیوها در صورت افزایش وزن بیمه کرده بود. در اوج فعالیت هنری اش، ستاره هالیوود کلاسیک یک بیمه ۲۸٫۰۰۰ دلاری برای کمر خود داشت که با نرخ تورم در روزگار کنونی بیش از ۲ میلیون دلار ارزش داشته است.

۱۱- جین سیمونز

 

زبان جین سیمونز خواننده گروه Kiss منبع شایعات بسیاری بوده است از جمله اینکه وی با جراحی پلاستیک آن را دستکاری کرده است. اما نکته جالب تر این است که این ستاره راک در دهه ۱۹۷۰ زبان بسیار دراز خود را ۱ میلیون دلار بیمه کرده بود.

۱۲- کیم کارداشیان

 

گفته می‌شود که کیم کارداشیان تمام اعضای بدن خود را دستکاری کرده و هیچ یک از اندام‌های او حالت طبیعی ندارد. این مدل و کارآفرین مشهور پایین تنه خود را به مبلغ ۲۱ میلیون دلار بیمه کرده است.

 

منبع:روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا