چهره هاسلبریتی خارجی

کرینا کاپورخان و علاقه به بازی در نقش های خاکستری

نوزده سال از حضور کرینا کاپورخان در صنعت سینمای هند می‌گذرد و این بازیگر مشهور و با اصالت بالیوود می‌گوید که بازی کردن در نقش‌های چند لایه و خاکستری را بازی کند. اولین باری که کرینا کاپور نقش منفی بازی کرد در سال ۲۰۰۴ و فیلم ماندگار «فیدا» بود که در آنجا نقش یک زن نیرنگ باز را ایفا کرده بود. شاهد کاپور، نامزد سابق کرینا و فردین خان دیگر بازیگران اصلی این فیلم بودند. 

کرینا کاپورخان
کرینا کاپورخان

یکی دیگر از نقش های خاکستری که کرینا کاپورخان مطرح بازی کرده است نقش یک سوپراستار سینما در  فیلم «هیروئین» در سال ۲۰۱۲ بود. او معتقد است که این نوع نقش‌های خیلی کم برای یک بازیگر اتفاق می‌افتد. او در این باره می‌گوید: «اگر نقش‌های خاکستری نقش های خوب و نابی باشند بازی در این نوع رل‌ها را دوست دارم. قطعا دوست دارم دوباره بازی در این نوع نقش‌ها را تجربه کنم.»

کرینا کاپور که فیلم  Good News‘ را به زودی آماده اکران خواهد داشت این فیلم را یک کار مفرح و سرگرم کننده دانست که پس از سالها در آن دوباره با آکشی کومار همبازی شده است. این فیلم مهیج در روز کریسمس، ۲۷ دسامبر اکران خواهد شد و کرینا می‌گوید مطمئن است که مردم این فیلم را دوست خواهند داشت. درواقع این فیلم سرشار از صحنه‌های خنده‌دار  است که در ایام تعطیلات نمایش داده می‌شود. همچنین او در فیلم تاریخی کارن جوهر به نام «تخت» مقابل رنویر سینگ دیده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا