چهره هاسلبریتی ایرانی

آیا سارا و نیکا فرقانی ازدواج کرده اند ؟ + نکاتی راجع به زندگی شخصی دوقلوها

آیا سارا و نیکا فرقانی ازدواج کرده اند ؟ همچنین نکاتی راجع به زندگی شخصی دوقلوهای مشهور سریال پایتخت به همراه زندگینامه در همین مطلب. سارا و نیکا فرقانی در تمام فصل های سریال پایتخت حضور داشتند و مخاطبین پایتخت بزرگ شدن آنها را در این سریال دیده اند.

سارا و نیکا فرقانی ازدواج کرده اند
سارا و نیکا فرقانی ازدواج کرده اند

انتشار ویدیویی از حضور سارا و نیکا در یک پارتی بعد از پخش سریال پایتخت ۶ باعث به حاشیه رفتن این دو چهره شد. همزمان برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از رفتار دوقلوها گله کردند و یادآور شدند جمع دیالوگ های آنها در تمام فصل های سریال پایتخت به اندازه یک صفحه هم نیست!

سارا و نیکا فرقانی اصل، متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران هستند. این دو خواهر بازیگر که با سریال «پایتخت» به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. سارا و نیکا در حال حاضر مجرد هستند و آنطور که از جدیدترین مصاحبه آنها می شد متوجه شد تا سن ۳۰ سالگی قصد ازدواج ندارند.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر می گردد که ۹ ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند؛ یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی زندگی می کرد.

رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت، آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سری اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰ از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو، سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر بازی در «پایتخت» بود. در این سریال سارا و نیکا نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند، همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند یا نه، پاسخ داده اند؛ در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و در لیگ جوانان تیم های عقاب و راه آهن ۱۵ سال توپ زده است و به خاطر حادثه ای که در فوتبال برایش پیش آمد، دیگر نتوانست فوتبال را ادامه بدهد. بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت، از سال ۱۳۹۲ خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دوقلوها عازم سوئد شدند تا سارا و نیکا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

این خانواده با تهیه کننده و کارگردان سریال پایتخت قرار گذاشته اند، هر سال که سریال پایتخت ساخته می شود. سارا و نیکا را ایران بیاورند تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا