کلیپ داغ

کلیپ دیده نشده پیانو زدن عاشقانه مهران مدیری

در این مطلب پیانو زدن عاشقانه مهران مدیری را می بینید. مهران مدیری از آن دسته از هنرمندان همه فن حریف است که به قول معروف از هر انگشتش یک هنر می بارد، او علاوه بر توانایی کارگردانی آثار کمدی خواننده ای بی نظیر و نوازنده ای ماهر است . در ادامه ویدئو تازه منتشر شده و جالب پیانو نوازی مهران مدیری در پشت صحنه سریال هیولا را تماشا نمایید.

“هیولا” داستان مردی را محور قرار داده است که به همراه همسرش زندگی سالمی پیش گرفته. آشنایی آن ها با یک مرد اما مسیر زندگی شان را تغییر می دهد و باعث می شود به سمت کارهای خلاف کشیده شوند. این خط کلی قصه است که در دل آن خرده داستان های زیادی قرار دارد و بر اساس آن موقعیت های خنده داری شکل می گیرد. این را هم داشته باشید که “هیولا” کنایه هایی به سیاست می زند؛ چیزی شبیه رویه مدیری در “دورهمی”.

مهران مدیری این بار ترکیب اصلی بازیگران خود را به هم زده است و به ترکیبی جدید دست یافته. یکی از انتقادهایی که به مدیری می شد سپردن نقش اصلی به سیامک انصاری بود. او این بار فرهاد اصلانی را جایگزین کرده که انتخاب هوشمندانه ای است. نقش های اصلی یعنی همان زن و شوهر که به سمت کارهای خلاف کشیده می شوند بر عهده فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی است. نقش مرد شیاد را هم خود مهران مدیری بازی می کند.

“هیولا” به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ۱۷ قسمتی است ولی پیمان قاسمخانی داستان را طوری نوشته که بتوان آن را ادامه داد. مدیری به دنبال یک اثر شاخص در شبکه خانگی است و نمی خواهد به هر قیمت این فرصت را از دست بدهد.

پیانو زدن عاشقانه مهران مدیری
پیانو زدن عاشقانه مهران مدیری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا