موسیقیموسیقی ایران

کنسرت هوروش بند قبل از دربی ۹۲ در ورزشگاه آزادی

کنسرت هوروش بند قبل از دربی ۹۲ در ورزشگاه آزادی اجرا می شود. با توجه به ایام‌الله دهه فجر و چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در راستای اقدام‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی و پُربار کردن اوقات فراغت تماشاگران، سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از گروه هوروش بند دعوت کرده که ساعاتی پیش از شروع مسابقه، در ورزشگاه آزادی به اجرای موسیقی زنده بپردازند تا اوقات فراغت مفرح و خاطره‌انگیزی را برای تماشاگران که صاحبان اصلی فوتبال هستند به وجود آورند.

کنسرت هوروش بند قبل از دربی 92
کنسرت هوروش بند قبل از دربی ۹۲

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، کانون‌های هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز طرح‌های موزاییکی از شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابراهیم هادی و همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی را روی سکوها به نمایش می‌گذارند.

دربی استقلال پرسپولیس که از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه برگزار می‌شود، به نام شهید ابراهیم هادی نامگذاری شده است.

هوروش بند متشکل از دو عضو به نام‌های مهدی دارابی و مسعود جهانی است. گروه هوروش از بهمن‌ماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را در حوزهٔ موسیقی آغاز کرد. این گروه پس از رفتن مسعود جهانی از ایران به خارج منتقل شد. البته گفته‌هایی وجود دارد که امکان تشکیل دوبارۀ گروه وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا