چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس منتشر شده از کودکی مونا اسکندری

مونا اسکندری با منتشر کردن عکس جدید از کودکی های خود صفحه شخصی خود را بروز کرد. بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد ۲۰ مهر سال ۱۳۷۷ در تهران است. وی یک خواهر بزرگتر از خودش به نام مریم دارد. مریم ۷ سال از مونا بزرگتر است. مادر مونا اسکندری شاعر شعر نو است. با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

عکسی از کودکی مونا اسکندری 

عکسی از کودکی مونا اسکندری 

مونا اسکندری علاقه مند به موسیقی و عکاسی می باشد و به گفته خودش به صورت تفریحی عکاسی میکند و سنتور میزند. از ورزش های مورد علاقه او نیز شنا و بسکتبال است.مونا اسکندری از سن ۴ سالگی با بازی در تیزرهای تبلیغاتی فعالیت هنری اش را شروع کرد و پس از آن هم در چند کار عروسکی فعالیت داشته است.

عکس های آتلیه ای و جدید مونا اسکندری 

عکس های آتلیه ای و جدید مونا اسکندری 

نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد، سریال من نه منم به کارگردانی بهروز خلجی در سال ۱۳۵۸ بود که در این سریال در کنار هنرمندانی مانند حسن پورشیرازی، نیما فلاح و لاله صبوری ایفای نقش کرد.

مونا اسکندری از بازیگران سریال «آچمز» بـه نویسندگی سعید فرهادی و کارگردانی مهرداد خوشبخت اسـت. آچمز یک درام با موقعیت‌های شیرین و گاه طنز اسـت. مونا اسکندری دراین سریال با بازیگرانی هم چون هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سارا خوئینی‌ها، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی و بیتا سحرخیز هم بازی شده اسـت. پخش این سریال در تیرماه ۹۸ از شبکه سه سیما اسـت.

استایل خفن و لاکچری مونا اسکندری 

استایل خفن و لاکچری مونا اسکندری 

سریال مامور بدرقه به کارگردانی سعید سلطانی یکی از مهم‌ترین آثار مونا اسکندری است که پخش آن در سال ۱۳۸۷ از شبکه تهران بوده است. مونا اسکندری در این سریال در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، سیروس گرجستانی، سید جواد رضویان و مهرانه مهین‌ترابی بازی کرده است.

مونا اسکندری دانش آموخته رشته گرافیک در دانشگاه هنر و معماری تهران اسـت. مونا اسکندری علاقه مند بـه موسیقی و عکاسی می باشد و بـه گفته خودش بـه صورت تفریحی عکاسی می کند و سنتور می زند. از ورزش های مورد علاقه او نیز شنا و بسکتبال اسـت.مونا اسکندری با بازی در فیلم قصر خدا بـه کارگردانی اقای فردی بازیگری رابه صورت حرفه‌ای تر تجربه کرد و پس ازآن دو فیلم کوتاه برای جشنواره بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا