اخبار داغ

کیمیا علیزاده در المپیک با پرچم کدام کشور مسابقه می دهد؟

در این مطلب، درباره حضور کیمیا علیزاده در المپیک توکیو و مبارزه او توضیح خواهیم داد! با ما همراه باشید. زهرا افتخاری ، نائب رییس هیئت تکواندو البرز در خصوص خبر مهاجرت کیمیا علیزاده به هلند گفت: قبل از خروج این ورزشکار از ایران هیچ هماهنگی با هیئت تکواندو صورت نگرفته بود و ما هم در شوک به سر می‌ بریم. زهرا افتخاری اظهار کرد: هیئت تکواندو استان شب گذشته با انتشار خبر حضور کیمیا علیزاده در هلند از خروج وی از کشور مطلع شد.

وی اضافه کرد: قبل از خروج این ورزشکار از ایران هیچ هماهنگی با هیئت تکواندو صورت نگرفته بود و ما هم در شوک به سر می‌ بریم. به نظر می‌ رسد حتی فدراسیون تکواندو نیز از این تصمیم علیزاده مطلع نبوده و البته صحت اخبار منتشر شده هنوز از سوی خانواده این ورزشکار تایید یا رد نشده است. افتخاری تصریح کرد: از صبح چندین بار با خانواده وی تماس گرفته‌ ایم ولی تا کنون موفق به صحبت با والدین او نشده‌ ایم.

این مسئول گفت: هنوز مشخص نیست علیزاده برای تفریح به هلند سفر کرده یا قرار است در قالب پرچم کشوری دیگر برای المپیک مسابقه دهد!

در انتها لازم به بیان است برخی خبرها از این حکایت دارد که کیمیا علیزاده تنها زن مدال‌ آور ایران در تاریخ بازی‌ های المپیک، قصد دارد در بازی‌ های المپیک توکیو برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند! علیزاده در خارج از کشور به سر می برد و قصد بازگشت به ایران را ندارد. در همین رابطه تصویری از علیزاده منتشر شده است که او در آن بی حجاب است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا