چهره هاسلبریتی ایرانی

گرشا رضایی کیست؟ + زندگینامه گرشا رضایی خواننده پاپ و همسرش

گرشا رضایی کیست ؟ بیوگرافی کامل زندگینامه گرشا رضایی خواننده پاپ و همسرش به همراه نکاتی از زندگی شخصی عکس و آدرس پیج اینستاگرام و آهنگها. گرشا رضایی ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ به دنیا آمد.

گرشا رضایی کیست
گرشا رضایی کیست

گرشا رضایی اصالت لری دارد. او را باید نوازنده، خواننده و آهنگساز کاربلد بدانیم که روی اغلب سازها تسلط کافی برای نواختن حرفه ای را دارد. گرشا مدتی تدریس کرده و حالا خواننده تراز اولی است. گرشا رضایی فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی، رهبر ارکستر و صدا برداری ادامه داد و در مقطعی نیز موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می کرد.

گرشا درباره علاقه خود به موسیقی در کودکی گفته است:

«علاقه ام به موسیقی از کودکی بود و آواز خواندن در خانواده مادری من ارثی بود، از ۶ – ۷ سالگی می خوندم، ولی از ۱۳ سالگی بود که شروع به کار جدی کردم. از سزده سالگی شروع کردم به رفتن کلاس و زدن سازهای گیتار در سبک های فلامنکو و کلاسیک، بعد هم علاقمند ساز گیتار الکترونیک به سبک راک شدم که تبدیل به ساز تخصصی من شد.

سازهای دیگری چون پیانو، کمانچه، بربط و سه تار هم می نوازم. خوانندگی رو خیلی دوست دارم اما یه تصویرهایی از بیرون داره که گاهی حال آدمو بد میکند و درگیر تبلیغات و بیزینیس برای یک موزیسین خسته کنند است. به همین خاطر خیلی دیر و از سال ۹۳ وارد خوانندگی شدم.»

گرشا رضایی چندی قبل آهنگ تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را خواند که با استقبال خوبی مواجه شد. اودرباره خواندن اولین آهنگ تیتراژ خود گفته است:

«یک روز از یه دفتر سینمایی پیشنهاد یه کار تیتراژ برای من رسید، تیتراژ سریال دولت مخفی در سال ۹۲ کار بسیار دلچسبی برای من بود که باعث شد رو به خوانندگی بیاورم.»

«یه بار یه خبرنگار ازم پرسید به نظر شما بهترین خواننده کیه  جایزه بهترین خواننده رو به چه کسی میدی ؟ گفتم به نرم افزارهای کوک صدا، البته خواننده های خوبی هم وجود دارند. بدون پرده بگوییم از هر حرکتی که بخواهد یک هنرمند را مانند ماکارونی به یک بسته تبلیغاتی تبدیل کند متنفر هستم، عقیده شخصی من این است یک شاعر، خواننده یا آهنگساز، سس مایونز نیست که من پول بدهم تا تبلیغم کنند.»

پیج اینستاگرام گرضا رضایی

instagram.com/garsharezaei

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا