چهره هاسلبریتی ایرانی

گفت و گوی خواندنی علیرضا نیکبخت درباره پژمان جمشیدی بازیگر سریال زیرخاکی

علیرضا نیکبخت واحدی که تاکنون در چند پروژه تلویزیونی و سینمایی حضور داشته و بار‌ها مقابل دوربین حاضر شده، درباره سریال این شب‌های شبکه یک سیما با حضور دوست قدیمی‌اش پژمان جمشیدی با روزنامه خبرورزشی حرف زد.



​متن این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

این شب‌ها سریال زیرخاکی را می‌بینید؟

البته! طنز جالبی است و می‌شنوم همه آن را می‌بینند و دوستش دارند.

بازی پژمان جمشیدی چطور است؟

پژمان یک استعداد فوق العاده بود که گرچه در فوتبال ستاره نشد ولی در بازیگری توانست به اوج افتخارات برسد.

منظورتان از اوج افتخارات چیست؟

همین که مردم شما را به عنوان بازیگر بپذیرند که بازی تان مقابل دوربین خوب است، اوج افتخار است. مثل وقتی است که شما درون زمین مورد تأیید مردم قرار می‌گیرید. من هم به داشتن چنین دوستی افتخار می‌کنم.

خاطره‌ای از او دارید؟

خاطره که زیاد است ولی او همیشه تقلید صدا می‌کرد و بچه‌ها را می‌خنداند. صدا و لحن علی پروین و خیلی‌های دیگر را مثل خودشان تقلید می‌کرد و همه را از خنده می‌ترکاند. او در کانال درستی قرار گرفت و باید به او تبریک گفت.

هنوز هم با پژمان در ارتباطید؟

بله! او دوست خوب من است. ما هم روبه‌روی هم بازی کردیم و هم کنار هم. جای بسی خوشحالی دارد که او امروز در کار جدیدش به این حد از موفقیت رسیده است.

شما که تجربه بازی در سینما و تلویزیون را دارید، درباره سختی‌های این کار توضیح می‌دهید؟

وقتی وسط استادیوم مقابل ۱۲۰ هزار تماشاگر بازی می‌کنید اینقدر استرس ندارید که وقتی جلوی دوربین می‌روید و می‌خواهید یک جمله تکراری روزمره را با اَکت بگویید. این کار سختی‌های خودش را دارد و به نظرم هنر می‌خواهد که پژمان این هنر را داشته است.

او را در ژانر جدی هم دیده‌اید؟

بله! ولی فکر می‌کنم او بیشتر در چهره یک بازیگر طنز به دل مردم می‌چسبد. ولی تأکید می‌کنم او در نقش‌های جدی هم بسیار موفق عمل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا