چهره هاسلبریتی خارجی

گوکبرک دمیرجی بازیگر نقش امیر تارهون در سریال ترکی سوگند کیست؟ + عکس

در این مطلب با زندگینامه گوکبرک دمیرجی بازیگر سریال سوگند آشنا خواهید شد. گوکبرک دمیرجی با نام اصلی ” Gökberk Demirci ” متولد ۲۰ ماه اکتبر سال ۱۹۸۹ میلادی در شهر کجاعلی کشور ترکیه می باشد. پدرش گوکبرک دارای اصالتی از شهر آدانا بود! وی به دلیل حرفه پدر در شهر کجاعلی کشور ترکیه به دنیا آمد و بعدها در بسیاری از شهرهای این کشور زندگی کرد.

زندگینامه گوکبرک دمیرجی بازیگر سریال سوگند

گوکبرک هنگامی که ۶ ساله بود، بردار خود یعنی برکای دمیرجی را در سن ۱۸ سالگی بر اثر تصادف موتورسیکلت از دست داد! گوکبرک خود از علاقمندان به موتورسیکلت بود اما به دلیل فوت برادر خود، مجبور شد از اشتیاق خود دست بکشد.

گوکبرک فعالیت خود در عرصه ی بازیگری را با حضور در پروژه ی ” Bir Zamanlar Osmanlı: Kıyam ” در سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز کرد. سریال تلویزیونی ” Bir Zamanlar Osmanlı: Kıyam ” یک سریال تلویزیونی تاریخی مرتبط با اتفاقات دوره عثمانی در قرن ۱۸ میلادی می باشد که از تلویزیون دولتی ترکیه TRT پخش شد.

بازیگر سریال ترکی سوگند

او در حال عضو گروه های تئاتر Cengiz Küçükayvaz و A ktör-istte می باشد. گوکبرک ورزشکار نیز می باشد و به ورزش هایی چون اسب سواری، بوکس و بسکتبال مشغول است. علاوه بر این، وی به دلیل صورت جذاب خود برای مدتی به عنوان مدل با عکاس ایتالیایی Eduardo Delille همکاری داشت.

گوکبرک دوست دارد در اوقات فراغت خود، به موسیقی گوش دهد و در کنار حیوانات وقت بگذراند! گفته می شود گوکبرک صدای زیبایی نیز دارد! اما در یکی از مصاحبه های خود گفته است که ترجیح می دهد بیشتر برای خود آواز بخواند و بیشتر به موسیقی گوش کند! او به گروه موسیقی پینک فلوید علاقه ی فوق العاده ای دارد.

گوکبرک دمیرجی بازیگر سریال سوگند

دیگر فیلم ها و سریال های گوکبرک دمیرجی عبارتند از:

  • Arka Sokaklar
  • Bir Zamanlar Osmanlı Kıyam
  • Osmanlı’da Derin Devlet
  • Cinayet Gölge Takımı
  • Western
  • Demir Atlı Gringo
  • عشق زندگی با نام اصلی ” Hayatımın Aşkı “
  • Yıldızlar da Kayar
  • و Malazgirt 1071
بازیگر نقش امیر تارهون در سریال ترکی سوگند

گوکبرک در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال ترکی سوگند با نام اصلی ” Yemin ” حضور دارد. سریال ترکی سوگند به کارگردانی ککرگردان معروف ترک یعنی ” Nazmiye Yılmaz ” یکی از سریال‌ های محبوب ترکیه‌ ای و محصول سال ۲۰۱۹ میلادی است که در ۷۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ ای و در ژانر درام تولید شده است و از شبکه ۷ این کشور پخش می شود. گوکبرک دمیرجی در سریال تلویزیونی سوگند در نقش ” امیر تارهون ” و در کنار اوزگه یاگیز ظاهر شده است.

گوکبرک دمیرجی بازیگر سریال سوگند

در انتها لازم به بیان است گوکبرک دمیرجی مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

گوکبرک دمیرجی بازیگر سریال سوگند

آدرس اینستاگرام گوکبرک دمیرجی

https://www.instagram.com/gokberkdemirci/?hl=en

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا