سریالسریال‌ایرانی

چه سریالی جایگزین سریال بچه مهندس ۳ می شود؟

این شب‌ها برخی از سریال‌های ماه رمضانی هنوز روی آنتن مانده‌اند؛ سریالی مثل «بچه مهندس» که به روزهای پایانی پخش رسیده و «سرباز» که هنوز آنتن شبکه سه را غُرق کرده است، «پدر پسری» هم کماکان روی آنتن شبکه پنج سیما است.

سریال سامو بندری

در برخی از رسانه‌ها به جایگزین “بچه مهندس” اشاره کردند که نام فصل سوم “از سرنوشت” هم به میان آمد. تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی،‌ گفت که احتمال دارد این سریال در ایام پاییز ادامه داشته باشد و البته که شبکه در خصوص پخش و زمان کنداکتور تصمیم می‌گیرد. بنابر پیگیری‌هایی که شده بعد از پایان فصل سوم “بچه مهندس” در روزهای آتی، سریال “سامو بندری” به آنتن خواهد رسید. “سامو بندری” به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی و کارگردانی ابراهیم فروزش در بندر بوشهر، تصویربرداری و به تولید رسیده است.

“سامو بندری” متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس نیز جمعی از افراد حاضر در مجموعه از بازیگران خوب بوشهری‌اند. حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ‌زاده، محمد گتوتی‌زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سیدرضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقت‌بخشی و … در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

احتمالاً بعد از این سریال، شبکه دو، “شاهرگ” را پخش خواهد کرد. سریالی متفاوت که فضای دهه ۱۳۶۰ و اقدامات منافقین را روایت می‌کند. ساخته سیدجلال اشکذری جزو گزینه‌های رمضانی هم گمانه‌زنی می‌شد اما “بچه مهندس”۳ روی آنتن رفت. در این سریال ۳۰ قسمته، بازیگرانی چون نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم‌رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی و فریده سپاه‌منصور، سیدجواد هاشمی، سپیده خداوردی نقش‌آفرینی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا