سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال وارش+ داستان کامل و عکس بازیگران

در این مطلب از بازیگران سریال وارش و ماجرای این سریال نوشته ایم. سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید در شمال کشور ساخته شد. سریال وارش پیش از این “بهترین سالهای زندگی ما” نام داشت. این مجموعه یکی از جدیدترین سریال های شبکه سه سیماست.  این سریال به نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام تاریخی عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می شود. برزو ارجمند در این سریال نقش کاراکتری به نام ملنگ را بازی می کند.

اسامی بازیگران سریال وارش

علیرضا کمالی، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، الهام طهموری، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگچاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، پیام احمدی نیا، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و … در این سریال بازی داشته‌اند.
این بازیگران در فاز نخست بازی دارند و در جریان ضبط دیگر مقاطع قصه چهره های شناخته شده دیگری نیز به گروه خواهند پیوست.
سریال وارش
ماجرای کامل سریال وارش
این سریال در ۳۴ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما تولید می شود. داستان مجموعه در دهه ۳۰ روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد. تنوع جغرافیایی لوکیشن‌های این سریال از جمله ویژگی‌های آن است و به دلیل بستر تاریخی داستان، مراحل تولید با تلاش بی وقفه گروه پیش می رود. این روزها تصویربرداری سریال در لوکیشن تالاب لاهیجان پیگیری می‌شود.

تراب نقشه اى مى چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقى که هیچکس انتظارش را نمى کشد از راه رسیده و سرنوشت آدم ها را به هم پیوند مى زند.
سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مجری طرح: محمدکامبیز دارابی،مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، طراح صحنه، دکور و لباس: حسن روح پروری، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، تدوینگر:حسین غضنفری،مدیر تولید: رحیم بیابانی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان

عکس بازیگران در سریال وارش

عکس بازیگران سریال وارش
عکس بازیگران سریال وارش

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا