سریالسریال‌ایرانی

سریال بیگانه‌ ای با من است | اسامی بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است + خلاصه داستان

معرفی کامل بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است به همراه خلاصه داستان سریال همچنین معرفی کامل نقش ها و نکات خواندنی و عکس بازیگران در همین مطلب. این سریال از شبکه ۲ سیما در ۳۰ قسمت پخش خواهد شد. این سریال در ژانر اجتماعی ساخته می شود. شبنم قلی خانی و پژمان بازغی دو بازیگر معروف ای سریال هستند.

بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است
بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است

سریال بیگانه ای با من است سریال در دو فصل تولید می‌شود. فاز اول در ۳۱ قسمت و فاز دوم در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد که در حال حاضر فاز اول ضبط می‌شود. در حال حاضر این سریال در مرحله تصویربرداری است.

قرار است این سریال در نیمه دوم آبان‌ماه از شبکه دو سیما روانه آنتن شود. «بیگانه‌ای با من است» در ۴۵ قسمت تصویربرداری می‌شود و کارگردان فصل اول آن احمد امینی است.

اسامی بازیگران

در این سریال پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، دنیا مدنی، نگار عابدی، پوراندخت مهیمن، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، و پرویز پورحسینی حضور دارند، البته به‌مرور بازیگران جدید هم به سریال اضافه خواهند شد.

خلاصه داستان

فضای این سریال تلویزیونی در دهه ۶۰ می‌گذرد.نساء قهرمان داستان، دختری از طبقه پایین اجتماع است که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می‌شود. در واقع می توان گفت داستان این سریال جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می دهد.

داستان «بیگانه‌ای با من است» از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببین آن می‌شود.

آخرین خبر از سریال

تصویربردرای سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی این روزها به مرز ۹۰ درصد رسیده است.تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی همچنان در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد.

تصویربرداری این سریال که با شیوع کرونا متوقف شده بود، این روزها به جریان افتاده است و در حالی که روزهای نزدیک به پایان را سپری می کند به مرز ۹۰ درصد رسیده است.

همچنین گروه تولید برای دور شدن از فضای داخل شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتند تا اغلب سکانس های خارجی را در شهرک مقابل دوربین ببرند تا راحت تر بتوان مسائل مربوط به ضدعفونی را انجام داد. شبنم قلی خانی و سامرند معروفی به ایفای نقش پرداختند و با استفاده از حداقل نیروهای تولیدی به کار خود در این مکان ادامه می دهند.

تصویربرداری این سریال در روزهای پایانی اسفند در بوشهر به پایان رسید و گروه بعد از ضبط این سریال در بوشهر و شیراز به تهران آمدند.

عکس بازیگران

پژمان بازغی و شبنم قلی خانی
پژمان بازغی و شبنم قلی خانی
بازیگران سریال
بازیگران سریال

بازیگران سریال بیگانه‌ ای با من است

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام بله این سریال در خیابان ۱۰۶ غربی واقع در مهرشهر کرج فیلمبرداری میشود . ما همسایه دیوار به دیوار محل فیلمبرداری هستیم الان بیش از ۷ماه است که از سروصدایشان نه روز آسایش داریم نه شب . گروه از ۶ صبح با خوردن صبحانه که مفصل نیز هست با کلی سروصدا شروع میکنند و تا ۲ نصف شب با خوردن کباب نزدیک استخر و بازهم سروصدا بدون رعایت حال سایر همسایگان به کار خاتمه میدهند وباز فردا روز از نو …کلا آسایش اهالی کوچه را سلب کرده اند . تعدادی از عوامل تا پاسی از شب با تلفن همراهشان با صدای بلند مشغول مکالمه اند .
    یک پلان خیلی ساده به علت عدم تبحر برخی از بازیگران بارها تکرار میشود .البته این همه ریخت و پاش اگر کار سفارش شبکه دو باشد ، زیاد هم عجیب نیست . پول مفت از بودجه مملکت خرج میشود تا دست آخر یک سریال دست سوم با موضوعی تکراری ساخته شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا