کلیپ داغ

دانلود گفتگوی کامل علیرضا افتخاری در دورهمی جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹ + ویدیو

دانلود گفتگوی کامل علیرضا افتخاری در دورهمی جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹ به همراه ویدیو مصاحبه مهران مدیری با علیرضا افتخاری در برنامه دورهمی جمعه شب در این مطلب. بعد از پایان تعطیلات نوروزی، دورهمی به روال سابق خود برگشت و مجددا در شب های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن می رود.

مهمان امشب برنامه دورهمی علیرضا افتخاری خواننده پیشکسوت سنتی-پاپ است. علیرضا افتخاری مهیاری ۱۰ فروردین ۱۳۳۷ در اصفهان به دنیا آمد. افتخاری خوانندگی بیش از شصت آلبوم موسیقی را بر عهده داشته‌است و در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ نشان چهره‌های ماندگار شد. برخی رسانه‌ها او را پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین خواننده ایران می‌دانند. به سبب خوانندگی در مقام ها و سبک های مختلف موسیقی پاپ و تلفیقی و سنتی لقب مرد هزار چهره موسیقی ایران را به وی داده اند.

علیرضا افتخاری در دورهمی جمعه ۱۹ اردیبهشت
علیرضا افتخاری در دورهمی جمعه ۱۹ اردیبهشت

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های ماه رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه ۲۳ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا