چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما و حکم ۵۰ ضربه شلاق علیه او

ماجرای شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما و حکم ۵۰ ضربه شلاق علیه او همچنین جزئیات رای دادگاه بر علیه بهاره رهنما به همراه اطلاعات بیشتر در این مطلب.به دنبال اظهار نظرات بهاره رهنما بازیگر بر علیه سیروان خسروی خواننده و آهنگساز در شبکه های اجتماعی، سیروان به دادگاه شکایت کرد. نتیجه این دادگاه اما به نفع سیروان به پایان رسید.

شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما
شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

پس از انتقادات تند سیروان خسروی از برخی سلبریتی‌هایی که حامیان رئیس‌جمهور بودند و امروز به او انتقاد می‌کنند، بهاره رهنما به تندی به سیروان واکنش نشان داد.

سیروان خسروی گفته بود حامیان دیروز، معترضین امروز هستند و این سلبریتی‌های (بی سواد) در هر انتخابات به یک رنگی درمی‌آیند. این خواننده رفتار سلبریتی‌ها را مشمئزکننده دانسته بود.

بهاره رهنما در پاسخ سیروان توییت‌های مختلفی را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

– یعنی خداییش با دو تا لیسانس و دو تا فوق لیسانس دلم میخواد در این حد جواب اقا رو فقط بدم چون حدش همینه: هرکی میگه نون و پنیر تو یکی؟ تو یکی چی؟ اهان همون پسر خوب افرین در حد ادب و سوادت حرف زدم که بفهمی!

– و جالبتر اینکه اگر از “در افشانی “اقای خواننده اسمش رو بردارین و زیرش بنویسین به نقل از روزنامه”کیهان “برا ادم کاملا قابل قبوله!

– اره خب معلومه این اقای خوش صدا [ایموجی خنده] هرگز دغدغه اجتماعی نداشته و الانم با بی ادبی به ادمای بزرگتر از خودش داره توجه جلب میکنه! بنده شاهدم که ایشون یک قدم هرگز در هیچ خیریه یا کار مردم پسندانه ای حضور نداشته و خب الانم که دغدغه اش عود کرده معلومه که بهش فرمایش شده که اینا رو بگه!

– هک شدن اینستاگرام امیر مهدی ژوله بعد از جواب دندان شکنش به این جوان جویای نام بخوبی نشون میده چه ادمایی پشت این افاضات فرمایشی ایشون بودن، قابل ذکر هست که امروز در تماسی از طرف خود ژوله متوجه هک شدنش شدم!

– به اونایی که جواب نداده بلاک میکنم : خیلی واقعا ریز میبینمتون و متاسفم که حتی ارزش یک جواب هم ندارین!

– یعنی فقط به این اکانت ها و ادم هایی که بخاطر افاضات سیروان به منتقدین این افاضات بی ادبی میکنن نگاه کنین کافیه تا شمام باور کنین ایشون مزدور چه کسایی بوده و از کجا بهش دیکته شده،من دیگه حرفی ندارم واقعا! خدا رو شکر طرفداراش دستشو رو کردن.

سیروان خسروی پیشتر با مهراب قاسمخانی رابطه بسیار نزدیکی داشت. مهراب در کنسرت سیروان حضور پیدا می کرد و سیروان هم در محافلی که خانواده قاسمخانی بودند حضور داشت. رابطه سیروان و قاسمخانی ها و بالطبع بهاره رهنما (قبل از ازدواج دوم) به سردی گرایید. در نهایت کار به مشاجره در شبکه های اجتماهی کشیده شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا