چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی الکساندرا سوفیا کالولیس همسر کریم انصاری فرد + عکس

مترجم : پردیس کیانی ، مجله اینترنتی کولاک 

کریم انصاری فرد، چندی پیش در تعطیلات آخر هفته اش در اتریش طی یک شام رمانتیک از الکساندرا صوفیا کالولیس در حضور خانواده اش درخواست ازدواج کرد. آنها روز جمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۷  مراسم ازدواج خود را جشن می گیرند. در ادامه بیوگرافی کاملی از همسر کریم انصاری فرد که طی مصاحبه ای با وی انجام گرفته از نظرتان می گذرد.

 

تحصیلات الکساندرا

الکساندرا از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ تصمیم گرفت مسیر موفقیتش را تعیین کند و به گفته او تحصیلات، مسیری هموار برای سوق پیدا کردن به تفکر و خلاقیت است. به همین روی او به انجمن سراسری آتن رفت که در این مدرسه دانش آموزان با تحصیلات و زمینه های مختلف در کنار هم درس می خواندند و همین بافت متنوع می توانست باعث ایجاد اتحاد و پذیرش شود. او این تجربه را یکی از واقعی ترین تجربیاتی می داند که می تواند تاثیر شگرفی در بزرگسالی داشته باشد.

الکساندرا در این مدرسه با تاریخ اروپا و امریکا آشنا شد و آموخت که جهان به چه شیوه ای عمل می کند. او در همان سالها انگیزه پیدا کرد که به عضوی فعال در جامعه تبدیل شود.

الکساندرا

او در این انجمن ورزش را دنبال کرد و وارد تیم والیبال و تنیس شد. او اقرار می کند که همیشه از ورزش هیجان زده می شود اما سرگرمی اصلی اش نواختن پیانو است. او می گوید پیانو نقش مهمی در زندگی اش ایفا کرده است و خلاقیت امروزش در کار را مدیون موسیقی و پیانو می داند.

حرفه الکساندرا

پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، هنوز مسیر حرفه ای اش را نیافته بود بنابراین تصمیم گرفت یک سال از عمرش را صرف کسب تجربه کند. این یکی از سخت ترین سال های زندگی اش به شمار می رفت زیرا خود را دختری بلاتکلیف و سردرگم یافته بود. در اوایل ۱۸ سالگی او تصمیم گرفت قهرمان خود باشد. او می گوید با گذشت زمان دریافتم که نه آموزش و پرورش و نه مهارت های اجتماعی هیچیک قهرمان من نیستند پس من علاقه مند شدم اطلاعات بیشتری درباره خودم به دست آورم و این بزرگترین رویارویی من با خودم بود.

الکساندرا

الکساندرا صوفیا تصمیم گرفت کسب و کار خانواده اش را رونق دهد بنابراین کار با خانواده اش را آغاز نمود هر چند می دانست این کار برای بسیاری از افراد کار دشواریست. آن زمان برای مقطع کارشناسی رشته روانشناسی ثبت نام کرد و یک سال بعد هم برای دریافت مدرک کشتیرانی ثبت نام نمود.

 

شاید عجیب به نظر برسد اما او به ترکیب کردن مطالعات و کسب و کارش می اندیشید و بدین ترتیب ایده ای مبهم اما ابتکاری در سرش ریشه دواند. این ایده از تمام دانش ها، دوره ها و تجربیاتش نشأت می گرفت. هدف اصلی یک مسئله بسیار مهم در صنعت حمل و نقل یعنی عنصر انسانی بود. عنصر انسانی همانطور که از نامش پیداست یکی از عواملیست که هنگام وقوع حوادث در دریا مطرح می شود و یکی از مهمترین عواملیست که صنعت باید به آن توجه کند.

الکساندرا

همه چیز از یک ایده ساده شروع شد. او شروع به تحقیق در صنعت نمود و سعی کرد بداند چطور ممکن است ارتباطی میان روانشناسی و صنعت حمل و نقل ایجاد نماید در عین حال تلاش کرد آمادگی صنعت را برای پذیرش ایده استفاده از روانشناسی برای حمل و نقل بسنجد. او شروع به شرکت در حوادث دریایی کرد و در همان روزها توانست دیدگاهی کلی از نظرات صاحبان کشتی درمورد اهمیت عنصر انسان در حوادث دریایی به دست آورد.

 

از همین ایده او شروع به تاسیس کسب و کار خود کرد و نام شرکتش را IMEQ CENTER گذاشت. در این مرحله به این نتیجه رسید که موثرترین راه برای مقابله با سلامت روان دریانوردان، پیشگیری است و بنابراین پیشگیری از سلامت روانی آنها باید قبل از ورود به کشتی اجرا شود. او شروع به جمع آوری یک تیم حرفه ای و ایجاد یک پلت فرم آنلاین نمود که به کمک آن دریانوردان می توانند از راه دور ارزیابی شوند. از سال ۲۰۱۶ تاکنون او موفق به ساخت سه سرویس برای سلامت روان دریانوردان شد و توانست با همکاری با شرکت های مالک کشتی، سازمان ها و شرکت های بیمه، اعتباری جهانی را در این صنعت به دست آورد.

هدف اصلی او برای آینده این است که شرکتش را در مکان های دیگر هم گسترش داده و بزرگترین جامعه متخصصین بهداشت روان را ایجاد کند.

الکساندرا

جوایز الکساندرا

سال ۲۰۰۶ نفر سوم در مسابقات موسیقی یونان برای نواختن پیانو شد.

در سال ۲۰۰۹ جایزه افتخاری پیانیست داوطلب در مدرسه سراسری آتن را به دست آورد.

در سال ۲۰۱۷ به عنوان ۵ شرکت برتر در سراسر جهان در رده حمل و نقل شناخته شد.

در سال ۲۰۱۸ در یونان برنده جایزه SEUA17 شد که در رده الکترونیک سلامت قرار دارد.

همچنین در سال ۲۰۱۸ عنوان کارآفرین برتر در سطح اروپا را در بروکسل کسب کرد.

الکساندرا

فعالیت های مدنی الکساندرا

در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ الکساندرا در پروژه ای با عنوان کنفرانس رهبری جوانان یونان در تسالونیکی داوطلب شد. ماموریت این پروژه این بود که صلح را در سراسر جهان گسترش دهد و به مردم کمک کند.

در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ در سازمان PIPKA او تحت عنوان دستیار معلم کودکانی با نیازهای ویژه فعالیت کرد.

خانواده الکساندرا 

خانواده نقش مهمی در زندگی او داشتند. رابطه کاری او با خانواده هنوز هم ادامه دارد. او می گوید: تجربه کسب و کار خانوادگی من توانست رویاهایم را به حقیقت تبدیل کند. حمایت عاطفی آنها به من کمک بسیاری کرد. آنها در روزهای سخت دانشگاه، مدرسه و تمامی فعالیت هایم کنار من ایستادند و مرا باور داشتند وقتی به آنها می گفتم یک روز عالی برای من فرا خواهد رسید و آن روز خیلی نزدیک است.

امروز او در حال مدیریت شغلش است. مادرش پنلوپه روانشناس بالینیست و پدرش آندریاس کالولیس به همراه برادرش هری، کمپانی شان به نام KAIMS را می گردانند. همچنین به زودی با نامزدش کریم انصاری فرد (مهاجم تیم ملی فوتبال ایران) ازدواج خواهد کرد.

 

توصیه  الکساندرا صوفیا کالولیس به جوانان این است که نترسید، خوش بین باشید، به خودتان ایمان بیاورید و حتی نکات منفی خود را نیز بپذیرید.

او می گوید در زمان تحصیل چندان دانش آموز خوبی نبوده و گه گاهی فاجعه به بار آورده زیرا تمرکزش را روی مسائلی دیگر گذاشته بود. با این حال چیزی که در طی این سال ها متوجه شد این بود که هر کس باید ویژگی های شخصیتی خوب یا بد خود را بشناسد. با این حال آرزو می کند که ای کاش سال ها قبل کسی به او مشاوره می داد و می گفت در زندگی همیشه می توان ویژگی های منفی شخصیتی را به مثبت تبدیل کرد.

او همیشه مخالف روند معمولی زندگی است. ترجیح می دهد بر خلاف جریان آب حرکت کند و این بخشی از شخصیتش است. او متوجه خلاقیت خود شد و با آنکه همه به او توصیه می کردند مسیرهای متعارف مانند دانشگاه و کار حرفه ای، آینده ای مطمئن و غیره را دنبال کند اما او مسیر خود را انتخاب کرد و کسب و کار خود را به وجود آورد.

او همیشه به دیگران توصیه می کند که همه چیز در زمان مناسب فرا خواهد رسید اما باید به علائم و نشانه ها نیز توجه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا