سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۹۳ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۹۳

داستان کامل قسمت ۹۳ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۹۳ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۹۳ سریال ترکی استانبول ظالم
قسمت ۹۳ سریال ترکی استانبول ظالم

جرن از حمام بیرون امده و دوربین را روی تخت میبیند. او متوجه میشود که ندیم فیلم را دیده. جمره تصمیم گرفته که عشقش به ندیم را اعتراف کند و میگوید بعد از فرار کردنمون شرایط برام سخت شده بود. دیدن تو برام ممنوع بود. منم به همین خاطر… ندیم حرف جمره را قطع میکند و نمیخواهد چیزی بشنود. او در گوش جنک میگوید که به ساحل بیاید و بعد میرود. جمره و جنک به اتاقشان میروند. جرن از راه پله شاهد ماجرا بوده و دنبال ندیم میرود تا صحبت کند. نریمان جلوی نوه اش را میگیرد. جنک به جمره میگوید که اعتراف کردنش هیچ فایده ای نداشته و ندیم نمیخواهد با او حرف بزند. جمره تصمیم میگیرد که طلاق بگیرد. او میگوید ما هر دو به هدفمون رسیدیم من خوب شدن ندیم رو دیدم تو هم لج پدرتو در اوردی. دیگه دلیلی وجود نداره که باهم بمونیم. جنک مخالف طلاق است و بدون این که دلیلش را بگوید بیرون میرود. جیوان و داملا در ساحل اند. جیوان همچنان نتوانسته از عشقش حرفی بزند و چرت و پرت میگوید. داملا از دست جیوان ناراحت و عصبانی است و میخواهد برود.

جیوان مانع میشود و بالاخره میگوید که داملا را میخواهد و دوستش دارد. اما میداند که راه سختی در پیش دارند. داملا در پاسخ میگوید که این راه سخت را به جان میخرد. جیوان با شنیدن این حرف داملا را میبوسد. ندیم در فکر عمیقی فرو رفته و در خیابان میان ماشین ها گیر میکند. جیوان اورا میبیند و به او کمک میکند تا از خیابان رد شود. او متوجه حال عجیب ندیم شده و داملا را راهی میکند تا با او تنها صحبت کند. انها روی نیمکت مینشینند و ندیم تعریف میکند. سالهایی که روی ویلچر بودم فقط یه هدف داشتم. بخاطر ارزوهایی که داشنم به اینجا رسیدم و میتونم دشمنم رو از پا در بیارم اما قلبم مانع میشه،
من نمیتونم کنار اون به هدفم برسم. جیوان چیزی از حرفهای ندیم نمیفهمد. ندیم خوب میداند که چکار کند و تصمیم اش را میگیرد. وقتی جنک برای صحبت می آبد ندیم میگوید که دیگر به او احتیاجی ندارد و میرود. شنیز به نریمان توضیح میدهد که اگاه برای ندیم شرط لاق گذاشته و جرن را به زودی بیرون خواهند کرد. او دوباره با نربمان و جرن در یک طرف است و نمیخواهد که ندیم و جرن طلاق بگیرند. چون این گونه شرکت مال ندیم میشود.

نریمان اینها را به جرن منتقل میکند. جرن کمک شنیز را قبول ندارد و میگوید او قاتل پسرش است. ندیم به اتاقش میرود و بدون هیچ صحبتی جرن را بیرون میکند. جرن که پشت در مانده تصمیم میگیرد نزد مادرش برود. شنیز دست جرن را میگیرد و او را به اتاق مهمان میبرد تا شب را انجا بماند. او جرن را یک احمق میداند و میگوید میخواستی بری بغل مامانت. اگه مامانت بفهمه ندیم تورو نمیخواد با دیتای خودش میفرستدت روستا. ان شب اگاه دوربین را روی زمین پیدا میکند. دوربینی که فیلم جنک در ان است و از جیب جرن افتاده. صبح روز بعد شنیر و نریمان بالای سر جرن ایستاده اند. شنیز توضیح میدهد که دوباره با انها در یک جبهه است و قصد کمک کردن دارد. جرن دوباره میگوید که هیچ وقت با شنیز همکاری نخواهد کرد. ندیم فرم طلاق را اماده کرده و برای جرن میبرد. بعد از رفتن ندیم شنیز به جرن کنابه میزند که واقعا به کمک احتیاج ندارد! ندیم و شنیز بیرون اتاق روبرو میشوند. ندیم میگوید شنیز برای پول هرکاری میکند ولی این بار شکست خواهد خورد. نریمان به جرن توضیح میدهد که هیچ چاره ای ندارند و به زودی به روستا فرستاده میشوند. برای همین باید با سنیز همکاری کنند.ولی این بار وقتی خرشان از پل بگذرد انتقام خواهند گرفت.

نریمان ادامه میدهد حتی ندیم هم از ما با هوش تره، الان با این که همه چیزو میدونه بیخیال جمره شده چون پول رو به عشق ترجیح میده. جرت راضی میشود بطور موقت به شنیز گوش دهد. انها سراغ شنیز میروند و موافقتشان را اعلام میکنند. شنیز نقشه ای دارد و میخواهد که جرن فرم طلاق را امضا کند. بقیه نقشه را خودش انجام خواهد داد. اگاه در شرکت دوربین را میدهد تا تعمیرش کنند. چون صدمه دیده و نمیتواند محتویات داخلش را ببیند.

/ قسمت ۹۳ سریال ترکی استانبول ظالم را خواندید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا