چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی موهیت ابرول بازیگر نقش نیربای سینگ در سریال من عاشق تو هستم + عکس

موهیت ابرول بازیگر نقش نیربای سینگ کیست؟ زندگینامه و بیوگرافی موهیت ابرول بازیگر نقش نیربای سینگ در سریال من عاشق تو هستم همراه با عکس. من عاشق تو هستم (Meri Aashiqui Tum Se Hi) یک سریال موفق و البته طولانی هندی است که در در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در تلویزیون هند پخش شد. اکتا کاپور، فیلمساز نام‌آشنای بالیوود، این سریال عاطفی درام را تولید کرده است و آنیل کمار کارگردان این سریال است.

بیوگرافی موهیت ابرول بازیگر نقش نیربای سینگ
بیوگرافی موهیت ابرول بازیگر نقش نیربای سینگ

شاکتی آرورا و رادیکا منان نقش‌های اصلی این سریال به نام‌های رنویر و ایشانی را ایفا کرده‌اند و توانستند با این فیلم به محبوبیت و شهرت برسند. سیمریتی کانا، آرجون بیجلانی، مونیت روی و محسن خان دیگر بازیگران این سریال هستند. همچنین موهیت ابرول  نیز در نقش نیربای سینگ در این سریال هندی ظاهر شده است.

موهیت ابرول بازیگر نقش «نیربای سینگ» در این سریال است. او در سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است. او یکم نوامبر سال ۱۹۸۸ میلادی در دهلی به دنیا امده است. قد او ۱۷۸ سانت است. یک خواهر دارد. فعالیت اولیه خود را با مدلینگ آغاز کرد. او فعالیت تلویزیونی خود را در سال ۲۰۱۴ با سریال «Balika Vadhu» آغاز کرد و در سال ۲۰۱۵ با فیلم «Masaan» وارد بالیوود شد.

او در سال ۲۰۱۷ در یک سریال اینترنتی به نام «Tanhaiyan» بازی کرد. او با بازیگر تلویزیون منسی سریواستاوا نامزد کرد اما مدتی بعد نامزدی شان به هم خورد. در سریال «من عاشق تو هستم» نقش دشمن رنویر و دوست ریتیکا را بازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا