سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال کرگدن

در این پست خبری به بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال کرگدن پرداخته ایم. سریال کرگدن جدیدترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است. «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری ساخته شده است. این سریال به نویسندگی مشترک مهرداد کورش‌نیا و علی اصغری در ژانر اجتماعی و اکشن به شبکه نمایش خانگی آمده است.

بازیگران و نقش هایشان در سریال کرگدن
بازیگران و نقش هایشان در سریال کرگدن

بازیگران و نقش هایشان در سریال کرگدن

سارا بهرامی در نقش رها ، پانته آ پناهی ها در نقش ونوشه، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین در نقش گیسو ، کاظم سیاحی، بانیپال شومون در نقش دانیال، نادر فلاح،الهام کردا، ستاره پسیانی،شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، معصومه قاسمی پور، مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ است.او با سریال ۴۵ قسمتی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.او فعالیت کاری خود را در تاریخ ۸ بهمن ماه ۱۳۸۳ با بازی در یوسف پیامبر شروع کرد.
پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است. او دارای ۳ برادر و ۱ خواهر می‌باشد و خودش فرزند سوم خانواده است.او تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد. از سال ۱۳۸۵ پا به عرصهٔ تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد.
مصطفی زمانی افتخارات زیادی نیز در ۱۳ سال بازیگری خود کسب کرده:

جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی، در جشن سینمای ایران.
جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم قصه عشق پدرم به کارگردانی محمدرضا ورزی، در جشن سینمای ایران.

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد بهمن سال ۱۳۶۱ در شهر اصفهان است.او در یک خانواده ۶ نفره متولد شده است و دو خواهر و یک برادر دارد.
بهرامی شهرت اصلی خود را مرهون بازی در مجموعه تلویزیونی “پروانه” می‌داند که در سال ۹۲ و به کارگردانی جلیل سامان ساخته شد. او در این سریال نقش مقابل حامد کمیلی را بازی می‌کرد و در آن نقش خوش درخشید.
از افتخارات سارا بهرامی بازیگر سریال کرگدن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنده یاس زرین بازیگر زن برای بازی در فیلم “آرزوهایت را به خاک نسپار” از جشنواره فیلم یاس.
برنده جایزه بهترین نقش مکمل زن برای بازی در فیلم “خانه ای در خیابان چهل و یکم” از نوزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران.

برنده جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم “تو فقط مادر من باش” از دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه پورتو پرتغال.
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم “دارکوب” از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر.

بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال کرگدن
بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال کرگدن

بیوگرافی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد سال ۱۳۶۴ است.از مهم‌ترین آثار ستاره پسیانی می‌توان به بازیگری در فیلم ورود آقایان ممنوع، سریال شوخی کردم و فیلم لانتوری اشاره کرد. او دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی است که آنها هم بازیگر هستند.

ستاره پسیانی برنده سیمرغ بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر سال ۱۳۹۶ در بخش مسابقه ایران (ب) برای بازی در نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی است.ستاره پسیانی نیز به جمع بازیگران سریال کرگدن پیوسته و پیش‌بینی می‌شود این بازیگر بازی خوبی برای این نقش ارائه کند.

بیوگرافی هدی زین‌العابدین

هدی زین‌العابدین متولد ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج است.او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود .وی در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده است و رشته عکاسی نیز فعال می‌باشد.هدی زین‌العابدین مدل برندهای معتبر لباس و لوازم آرایشی می‌باشد. هدی زین‌العابدین بازیگر سریال کرگدن سال ۸۸ در ۲۰ سالگی با سریال آشپزباشی وارد قاب تلویزیون شد.

سپس در سال ۸۹ در تله فیلم مانی حقیقی بنام چمدان بازی کرد اما اولین تجربه حرفه ای اش را بازی در سریال سقوط یک فرشته در سال ۹۰ می داند و با بازى در این سریال در نقش فاطمه به اوج شهرت دست یافت.او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد.
هدی زین‌العابدین نیز در سریال ایرانی کرگدن به هنرمندی خواهد پرداخت و در تلاش است تا تجربه موفق دیگری به کارنامه خود اضافه کند.

بیوگرافی الهام کردا

الهام کردا بازیگر ایرانی و کارگردان تئاتر متولد ۱۷ اذر سال ۱۳۵۷ در شهر تهران است. او کارشناسی رشته طراحی صحنه دارد و از سال ۱۳۸۰ با تئاتر شروع کرده است. او بیش از ۲۰ سال است که در زمینه نمایش و بازیگری مشغول است
الهام کردا نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و یکمین جشن سینمای ایران برای فیلم به دنیا آمدن نیز شده است.

بیوگرافی پوریا رحیمی‌سام

پوریا رحیمی سام متولد بهمن ۱۳۶۱ در هشتگرد، بازیگر ایرانی است.پوریا، دانش‌آموخته هنر است و فعالیت‌های هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرده است.
سال ۱۳۹۱ در فیلم سینمایی «از جنوب شرقی» به کارگردانی آیدا پناهنده به ایفای نقش پرداخت و بازیگری مقابل دوربین حرفه‌ای سینما را تجربه کرد؛اما بازی در فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» باعث دیدن شدن و مورد توجه قرار گرفتن او شد.پوریا این روزهای علاوه بر بازی در فیلم‌هایی سینمایی به ایفای نقش بر روی صحنه تئاتر نیز مشغول است.

بیوگرافی بانیپال شومون

متولد ۳ آذر ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر ایرانی است. او مدرک مهندسی عمران دارد.او دوره بازیگری را در مدرسه سینما تئاتر کارنامه گذرانده است. بانیپال شومون، فعالیت حرفه‌‌ای خود را با انیمیشن سینمایی “آخرین داستان” به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر آغاز کرد. او در این انیمیشن، صداپیشگی نقش «روزبه» را به عهده داشت و تجربه حضور درکنار ستارگانی چون پرویز پرستویی، حامد بهداد و لیلا حاتمی را کسب کرد.بانیپال شومون بعد از حضور در انیمیشن «آخرین داستان» در فصل اول سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در نقش «رئیس آذر گل‌دره‌ای» بازی کرد.

سال ۱۳۹۶، یک سال پرکار برای بانیپال شومون بود. او در ۴ فیلم سینمایی «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی، «جاده قدیم»به کارگردانی منیژه حکمت، «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی، «لس آنجلس-تهران» به کارگردانی تینا پاکروان، دو فیلم کوتاه «تاریکی» و «اینترنت نامحدود» و دو تئاتر «تنهایی پر هیاهو» به کارگردانی امیر کاوه آهنین جان و «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان بازی کرد.

در این سال دو فیلم «خجالت نکش» و «تنگه ابوقریب» با بازی او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران شدند. بانیپال شومون لوح تقدیر ویژه برای بهترین بازیگر را برای بازی در نمایش «خانه وا ده» در دوازدهمین جشن بازیگر از طرف انجمن بازیگران خانه تئاتر دریافت کرد. بانیپال شومون در شبی که ماه کامل شد نیز به هنرمندی پرداخت،او حالا به کرگدن که سریال ایرانی پر بازیگری‌ است پیوسته.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا