تلویزیون

معرفی قوانین مسابقه خونه مونی + لینک ثبت نام و ارسال ویدیو مسابقه خونه مونی

معرفی قوانین مسابقه خونه مونی همچنین لینک ثبت نام و ارسال ویدیو مسابقه خونه مونی به همراه اطلاعات تکمیلی درباره نحوه شرکت در برنامه در این مطلب. مسابقه خونه مونی یک مسابقه استعدادیابی در زمینه بازیگری است که از شبکه نسیم پخش می‌شود. در این مسابقه ۴ داور ثابت حضور دارند. علاوه بر این داوران مهمان نیز در این مسابقه حضور خواهند داشت. این برنامه را علی مسعودی معروف به علی مشهدی ساخته است.

 

قوانین مسابقه خونه مونی
قوانین مسابقه خونه مونی

در توضیح این برنامه نوشته شده:

ویژه ‌برنامه خونه‌ مونی با هدف کشف استعدادهای جدید در حوزه هنر هفتم در ایام شیوع ویروس کرونا با همکاری شهرداری تهران تولید می‌شود.

عوامل برنامه قصد دارند با استفاده از فرصت حضور اعضای خانواده در کنار یکدیگر در این ایام علاوه بر ایجاد سرگرمی، فضایی را برای کشف استعدادهای جدید در حوزه سینما و تلویزیون ایجاد کنند.

اکنون دست‌اندرکاران و هنرمندان مسابقه خونه‌ مونی به میدان آمده‌اند تا شما در خانه بمانید و با ارسال ویدئوهای خود در این مسابقه شرکت کنید و علاوه بر نشان دادن استعدادهای خود جوایز نفیسی دریافت کنید.

 

شعار این مسابقه “خونه بمونید، بازی کنید و جایزه بگیرید” است. این مسابقه بدین صورت است که علاقه‌مندان به هنرهایی مثل بازیگری یا اجرای موسیقی ویدئوهای خودشان را در بخش‌های بازی یک قطعه از یک فیلم، موسیقی ابداعی با وسایل خانه، اجرای نمایش طنز کرونا و هر کار خلاقانه‌ای با موضوع کرونا ارسال کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

علی مسعودی درباره مسابقه خونه مونی شبکه نسیم، گفت: مردم را دعوت کردیم به این مسابقه که هم از آلام‌شان کم شود و هم اینکه می‌دانیم بسیاری استعداد داریم که هنوز شکوفا نشده‌اند.

این مسابقه‌ها که هدف‌شان استعدادیابی است باید این سرمنزل‌ها را برای آینده بازیگری و هنرمندی این مرز و بوم فراهم کند. کاری که از مردم خواسته‌ایم ویدئوهایی از هنرمندی‌ها و خلاقیت‌ها و ابتکاراتشان ارسال کنند و ما داوری می‌کنیم.

همزمان با تعدد ارسال ویدئوها در دو سه روز آینده فیلمبرداری را در دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز خواهیم کرد و ان‌شاءالله شبکه نسیم هر شب ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

 

شرایط شرکت در مسابقه

برای شرکت در برنامه خونه مونی باید ویدیوهای خود را در ۴ رشته زیر به این برنامه ارسال کنید:

موسیقی خانگی

در این بخش اعضای خانواده با یک اجرای گروهی و در کنار هم و با استفاده از لوازم خانه و آشپزخانه یک موسیقی را اجرا میکنند. موسیقی اجرا شده می تواند یک قطعه موسیقی جدید و یا موسیقی های اجرا شده باشد. همچنین خانواده ها میتوانند در موسیقی اجرا شده از آوا نیز استفاده کنند.

ویدیوی خلاقانه

خلاقیت در تولید اثر در این بخش دارای درجه اهمیت بسزایی است و ویدئوهای خلاقانه وارد بخش داوری نهایی مسابقه خواهند شد. ویدئوهای این بخش می‌توانند در هر قالب و نوعی تولید شوند.

بازی یک نمایشنامه

در این بخش مواردی همچون ایده، کارگردانی، طراحی دکور و طراحی صحنه مورد توجه ویژه‌ی هیأت داوران قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید با موضوعات ذکر شده نمایش‌نامه‌ی دلخواه خود را بازی کنید. همچنین اینجا تعدادی نمایش‌نامه در اختیار شما گذاشته شده است که درصورت تمایل می‌توانید از آنها نیز استفاده نمایید.

بازی یک صحنه از یک فیلم یا یک سریال

معنای این بخش از مسابقه این است که باید تیم شرکت کننده با طراحی لباس و دکور با کمک وسایل خانه، بخش انتخاب شده از فیلم یا سریال را خودشان بازی کنند و نباید هیچ صدا و یا تصویری از فیلم یا سریال انتخابی در ویدئوی ارسالی وجود داشته باشد.

در واقع نباید این بخش را با بازی دابسمش یا لب خوانی بر روی فیلم‌ها اشتباه گرفت و تنها با استفاده از متن و نوع بازی بازیگران اعضای خانواده بخش انتخابی را خود بازی کنند.

قوانین مسابقه خونه مونی
قوانین مسابقه خونه مونی

لینک ارسال ویدیو

شما می‌توانید ویدیوهای خود را بعد از ضبط به آدرسی که لینک آن در زیر آمده است ارسال و در این برنامه شرکت کنید:

سایت خونه مونی: khoonemooni.com

اینستاگرام: instagram.com/khonemooni

کانال تلگرام:  khonemooni

قوانین و مقررات ارسال آثار

کاربران گرامی ؛ لطفاً جهت ارسال ویدئوهای خود موارد زیر را مورد توجه قرار دهید :

  • ویدئوها در محیط خانه و با بازی افراد خانواده ضبط شوند.
  • نام فایل ارسالی، شماره‌ی تلفنِ همراه‌تان باشد.
  • حداکثر مدت زمان هر ویدیو ۵ دقیقه می‌باشد.
  • هنگام ضبط ویدئو موبایل خود را به صورت افقی بگیرید.
  • جمله ی «این ویدیو جهت شرکت در برنامه خونه‌ مونی تهیه می‌شود» در ابتدای ضبط بیان شود.
  • رعایت موازین اخلاقی و شرعی در تهیه ی ویدئو الزامی است.
  • ویدئوهایی که برای این برنامه تهیه نشده‌اند را ارسال نفرمایید.

روش های ارسال آثار :

جهت رفاه حال شرکت کنندگان عزیز روش های مختلفی جهت ارسال آثار پیش بینی شده است که به تفصیل به آن خواهیم پرداخت :

۱- ارسال از طریق شبکه های اجتماعی : بهترین و سریعترین روش ارسال آثار از طریق صفحات ما در شبکه های اجتماعی شامل ( اینستاگرام ، تلگرام و بله ) میباشد . سهولت ارسال ویدیو ، مدیریت و بهینه سازی خودکار حجم ویدیو توسط شبکه های فوق مزایای اصلی ارسال آثار از طریق شبکه های اجتماعی میباشد.
اولین پیشنهاد ما ارسال آثار از طریق شبکه های اجتماعی است.

۲- ارسال از طریق وب سایت مسابقه : در ذیل فرمی جهت ارسال اثر توسط شما مخاطبان گرامی پیش بینی شده است . دقت فرمایید با توجه به محدودیت های موجود و با دقت اقدام به ارسال آثار خود نمایید.
توضیحات درج شده در کنار هر فیلد را کامل مطالعه نموده و مطابق راهنمایی های آن فایل خود را ارسال نمایید .

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. با سلام..سوالاتی داشتن..مهلت ارسال…شماره تماس با شما…حتما باید کلیپ ها با خانواده باشه نمیشه با دوست یا فامیل باشه؟؟؟
    فقط لطفا سریع جواب بدین درست کنیم…ممنون

  2. با سلام و خسته نباشید
    تشکر بابت برنامه جذاب و دیدنی تون
    من تاره امشب برنامه رو دیدم
    میخواستم ببینم هنوز هم میشه آثار فرستاد و تا کی مهلت هست
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا