چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی ژاله صامتی بازیگر نقش پری در سریال زیر خاکی + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ژاله صامتی بازیگر نقش پری در سریال زیر خاکی به همراه عکس و اینستاگرام ژاله صامتی همچنین نکاتی از زندگی شخصی و اطلاعات تکمیلی. سریال زیر خاکی، مجموعه طنز شبکه اول سیما در شب های ماه مبارک رمضان است. این سریال را هادی مقدم دوست کارگردانی کرده و در آن بازیگرانی مثل پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر حضور دارند.

بیوگرافی ژاله صامتی بازیگر نقش پری
بیوگرافی ژاله صامتی بازیگر نقش پری

ژاله صامتی در این سریال بازیگر نقش «پری» است. وی سال ۱۳۵۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار ژاله صامتی می‌توان به بازیگری در سریال آژانس دوستی، سریال نفس و فیلم عصر یخبندان اشاره کرد.

ژاله صامتی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۲ در ۲۱ سالگی در فیلم دت یعنی دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آژانس دوستی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ژاله صامتی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حسین ساکی، زینت بربند، معصومه کردی و بانی جلیلیان را تجربه کرد.

ژاله صامتی در سال ۱۳۷۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم ژاله صامتی در این سال، بازیگری در سریال آژانس دوستی به کارگردانی فرامرز قریبیان، احمد رمضان‌زاده، کاوه دژکام، حمیدرضا صلاحمند، مرجان محتشم، احمد زینال‌زاده و مجید جعفری شیرازی و سریال این زمینی‌ها به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ژاله صامتی بازی در سریال آژانس دوستی بوده است. ژاله صامتی سال ۱۳۷۸ در ۲۷ سالگی در سریال آژانس دوستی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرامرز قریبیان همکاری داشته است. ژاله صامتی توانست با بازی در سریال آژانس دوستی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اسماعیل داورفر، حسین پناهی، فردوس کاویانی و اصغر همت بر تجارب او افزود.

ژاله صامتی علاوه‌بر سریال آژانس دوستی، سال ۱۳۹۵ در ۴۴ سالگی در سریال نفس نیز بازی کرده است. ژاله صامتی این‌بار با جلیل سامان یعنی کارگردان سریال نفس و هنرمندانی چون ساناز سعیدی، شهاب شادابی، هادی حجازی‌فر و پژمان جمشیدی همکاری داشت.

ژاله صامتی سال ۱۳۹۴ در ۴۳ سالگی برای فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ به کارگردانی فرزاد مؤتمن توانست در ۳۴مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش دوم زن نامزد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا