سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان سریال شرایط خاص

مجله اینترنتی کولاک: سریال شرایط خاص به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای کمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود. تصویربرداری این سریال پربازیگر، بهار سال گذشته در بیش از ۱۱۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران انجام شد.

خلاصه داستان سریال شرایط خاص
خلاصه داستان سریال شرایط خاص

«شرایط خاص» یک کمدی قصه گوی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

تیزر سریال شرایط خاص اینگونه این سریال را معرفی می کند :

«چته مادر ؟ زمین به جوون عذب هی بهش فحش میده ، دشنام میده… منظورت اینه که بریم خواستگاری ؟ و او در پاسخ می گوید بله. و این جا ماجراهای جذاب عاشقانه وصال و فراغ در سریال شرایط خاص آغاز می شود.»

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

تهیه کننده این سریال که سریال هوش سیاه را نیز در کارنامه خود دارد گفت : حسین تراب نژاد و احسان لطفیان متن این فیلمنامه را به نگارش درآورده اند و ما از اردیبهشت سال ۹۶ روی متن این سریال کار کرده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا