سریالسریال‌ایرانی

ویدیو داستان قسمت آخر سریال هم گناه | خلاصه آخرین قسمت هم گناه

ویدیو داستان قسمت آخر سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی به همراه خلاصه آخرین قسمت هم گناه در شبکه نمایش خانگی همچنین اطلاعات تکمیلی. قسمت آخر سریال همگناه از ساعت ۸ صبح ۲۷ مرداد در اختیار علاقه مندان قرار گفت.

آخرین قسمت هم گناه
آخرین قسمت هم گناه

⇐برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دهم هم گناه اینجا کلیک کنید

قسمت ۱۲ (آخر) فصل دوم سریال هم‌گناه صبح امروز _سه شنبه ۲۷ مردادماه _ در سامانه‌های پخش آنلاین قرار گرفت و نسخه‌های فیزیکی آن نیز وارد بازار شد. هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی است و در آن ستارگانی همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی و محسن کیایی به ایفا نقش می‌پردازند.

فصل اول این سریال محبوب با ثبت یک رکورد به پایان رسید. قسمت دوازدهم آنکه قسمت پایانی فصل اول نیز محسوب می‌شود با ثبت ۱۰ میلیون دقیقه تماشا در کمتر از ۲۴ ساعت رکورد زد. این میزان دقیقه تماشا بالاترین میزان در میان دوازده قسمت پخش شده این مجموعه و تمامی سریال‌های شبکه نمایش خانگی است. آمار تماشای قسمت پایانی فصل اول پس از دو روز به ۱۷ میلیون دقیقه رسیده‌ است.

داستان هم‌گناه راجع به خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌هاست در کار پرورش گل‌های تزئینی هستند. خانواده صبوری متشکل از سه برادر و یک خواهر است که همگی در این شرکت کار می‌کنند و شغل موروثی خانواده خود را دنبال می‌کنند، فقط پسر دوم، فریبرز که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد افسر اداره آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تأثیر از خانواده خود نوشته‌ است. فریبرز در جوانی تصمیم می‌گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می‌رود و دستش به گناهی آلوده‌ است که خودش هم دنبال حل این معما و کشف گناهش است.

فصل سوم هم گناه

این طور که سازندگان اثر گفته‌اند، داستان شخصیت‌های هم‌گناه در فصل دوم به پایان می‌رسد و سرانجام آن‌ها مشخص خواهد شد. اما پیش‌تر محسن کیایی که علاوه بر بازی در هم‌گناه، عضوی از تیم نویسندگان آن است، گفته بود: “از آنجا که موضوعات مطرح شده در این سریال گسترده است و پتانسیل بسط دادن اتفاقات یا شکل‌گیری اتفاقات جدید در آن وجود دارد ممکن است در صورت استقبال بیشتر و صلاحدید تیم تولید فصل سوم هم‌گناه نیز ساخته شود. ”


همچنین بخوانید:

همه چیز درباره سریال هم گناه + بیوگرافی بازیگران

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا