کلیپ داغ

ماجرای کشف حجاب فلور نظری بازیگر سریال خانه به دوش + ویدیو

ماجرای کشف حجاب فلور نظری بازیگر سریال خانه به دوش به همراه ویدیو تصمیم جنجالی فلور نظری برای کشف حجال همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. به دنیال کسف حجاب برخی از بازیگران زن داخلی طی سال های اخیر، فلور نظری نیز در اینستاگرام خودش کشف حجاب کرد.

این بازیگر در لایو اینستاگرام خود به شکلی جنجالی حاضر شد. او که موهایش را بر روی شانه هایش ریخته بود، مورد انتقاد کاربرها قرار گرفت و از او خواستند که موهایش را بپوشاند.

نظری در پاسخ به کاربران منتقد گفت: مگر عهد قجر است که موهایم را به زور داخل لباسم بگذارم، من موی بلند دارم و از نظر من هیچ اشکالی ندارد و اینکه لباسم را در داخل پیراهنم بگذارم به خودم آسیب می رسانم و این یک کار احمقانه است. شما نمی خواهید ببینید!

فلور نظری، بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و ۲۰ سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

فلور نظری یکم بهمن ۱۳۴۷ در شهرستان لاهیجان متولد شد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد. همیشه می‌گوید: «من چون بچه اول بودم و برادرم چون تک پسر بود، عزیزدردانه‌های پدر و مادرمان بودیم.» فلور نظری از دوران کودکی و بازی‌های کودکانه در خانه قدیمی مادربزرگ به‌عنوان شیرین‌ترین لحظات زندگی‌اش یاد می‌کند. او در نوجوانی نزدیک به دو سال را با مادربزرگش زندگی کرده است و می‌گوید: «با مادربزرگم زندگی می‌کردم و او چیزهای زیادی به من آموخت. عقاید سنتی و مذهبی داشت که آن‌ها را به زبان ساده و قابل‌فهمی به من یاد می‌داد. به من آموخت چطور دیگران را ببخشم، دروغ نگویم و هر زمان که اشتباه کردم بپذیرم و عذرخواهی کنم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا