موسیقیموسیقی ایران

دانلود تیتراژ سریال دوپینگ با صدای محمد بحرانی + ترانه و شعر

دانلود تیتراژ سریال دوپینگ با صدای محمد بحرانی با کیفیت بالا به همراه ترانه و شعر. آهنگ رپ محمد بحرانی در سریال دوپینگ با کیفیت اصلی را اینجا بشنوید و دانلود کنید.محمد بحرانی در تیتراژ سریال دوپینگ با خواندن آهنگی رپ میکس شده با یکی از آهنگ های پاپ قدیمی تلویزیون بسیاری از مخاطبان را سورپرایز کرد. این آهنگ قدیمی «آی نسیم سحری» حسن همایون فال بود که در سال های دهه هفتاد بسیار پر طرفدار بود!

محمد بحرانی در سالهای اخیر علاوه بر بازی در تئاتر، سینما و تلویزیون، کار گویندگی عروسک نیز انجام می داده است. خوانندگی عرصه ای ست که این هنرمند به تازگی آغاز کرده است. هر چند او سایقه خواندن یک آهنگ با همکاری برنامه خندوانه در جریان مسابقات تیم ملی والیبال ایران در تهران را داشته است. مشخص نیست بحرانی آهنگ های دیگری از خود منتشر خواهد کرد یا خیر؟

برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال نوروزی دوپینگ با صدای محمد بحرانی که قسمت رپ خوانی آن را بر عهده داشته لینک زیر را لمس کنید:

دانلود تیتراژ دوپینگ

تیتراژ سریال دوپینگ با صدای محمد بحرانی
تیتراژ سریال دوپینگ با صدای محمد بحرانی

سریال طنز دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی در شب های نوروز از شبکه ۳ سیما پخش می شود. از جمله بازیگرانی که به این سریال حضور دارند می‌توان به شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، الناز حبیبی، نیما شعبان نژاد، علیرضا آرا، فرزین محدث، میثاق جمشیدی، مینا جعفرزاده و محمد بحرانی اشاره کرد. شبنم مقدمی، نیما شعبان نژاد و محمد بحرانی در سال جاری با سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشتند.

همچنین هادی حجازی فر چهره ای که در سال های اخیر در فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته و بازی های او در جشنواره فیلم فجر تحسین شد، در این سریال ایفای نقش می کند.

محمد بحرانی در سالهای اخیر علاوه بر بازی در تئاتر، سینما و تلویزیون، کار گویندگی عروسک نیز انجام می داده است. خوانندگی عرصه ای ست که این هنرمند به تازگی آغاز کرده است. مشخص نیست وی آهنگ های دیگری از خود منتشر کند یا خیر؟


اسامی بازیگران سریال دوپینگ + خلاصه داستان و عکس بازیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا