چهره هاسلبریتی ایرانی

سعید کریمی بازیگر نقش بزرگسالی مسعود در بچه مهندس ۳ کیست؟ بیوگرافی سعید کریمی

سعید کریمی بازیگر نقش بزرگسالی مسعود در بچه مهندس ۳ کیست به همراه بیوگرافی سعید کریمی بازیگر نقش مسعود اطلاعاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام. سریال بچه مهندس ۳ یکی از سریال هایی است که در شب های ماه رمضان از تلویزیون پخش می شود. استقبال از دو فصل قبلی این سریال باعث شده تا طرفداران آن پیگیر ماجرای سویمن فصل بچه مهندس هم باشند.

سعید کریمی بازیگر نقش بزرگسالی مسعود
سعید کریمی بازیگر نقش بزرگسالی مسعود

سعید کریمی متولد سال ۱۳۵۹ است  و در شهرری به دنیا آمده است. او در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده و لیسانس بازیگری دارد. سعید کریمی بازیگری را از سن کم و ۹ سالگی آغاز کرد و اولین بار در فیلم دندان مار جلوی دوربین مسعود کیمیایی رفت. او در این سال‌ها در سمت‌های مختلف در سینما و تلویزیون حضور داشته و غیر از بازیگری دستاری کارگردان و برنامه‌ریزی نیز کرده است.

فیلم‌های مرضیه، سکوت کوهستان،ارابه مرگ، سحرگاه پیروزی، سوغات فرنگ و پدر آن دیگری از جمله فیلم‌های سعید کریمی است. سعید کریمی در سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران نیز بازی کرد که این سریال تجربه بسیار خوبی برای او بود.

سعید کریمی سال ۱۳۸۴ در ۲۵ سالگی در سریال متهم گریخت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رضا عطاران همکاری داشته است. سعید کریمی توانست با بازی در سریال متهم گریخت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیروس گرجستانی، علی صادقی، رضا عطاران و مریم امیرجلالی بر تجارب او افزود.

سعید کریمی علاوه‌بر سریال متهم گریخت، سال ۱۳۹۶ در ۳۷ سالگی در سریال سفر در خانه نیز بازی کرده است. سعید کریمی این‌بار با بهمن گودرزی یعنی کارگردان سریال سفر در خانه و هنرمندانی چون حسن پورشیرازی، امیر نوری، نسرین مقانلو و علی مسعودی همکاری داشت.

با اینکه سعید کریمی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. سعید کریمی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان دستیار کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار سعید کریمی در حرفه‌ی دستیار کارگردان، فیلم میلیونر میامی و سریال هفت سین است.

سعید کریمی در فصل سوم سریال بچه مهندس نقش مسعود تابشی را بازی کرده است. مسعود بچه‌ای اهل طالقان است که برای ادامه تحصیل به تهران آمده و با جواد جوادی دوست می‌شود. نقش این شخصیت را در دوران ۱۹ سالگی مهرزاد جعفری بازی کرده اما از قسمت سوم به بعد که شخصیت‌ها وارد دوران بزرگسالی می‌شوند این نقش بر عهده سعید کریمی قرار گرفته که بسیار خوب آن را ایفا کرده است.

سعید کریمی در سریال بچه مهندس با ثریا قاسمی هم بازی شده و درباره او نوشته است: در کنار شما بسیار آموختم بانو جان. بازیگری مقابل شما یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست که صد البته درس پس دادن است و بس. عمرتان مستدام باد که گوهری هستید کمیاب.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا