موسیقیموسیقی ایران

ماجرای آهنگ خانم وزیری تتلو چیست؟ خانم وزیری چه نسبتی با امیر تتلو دارد؟

ماجرای آهنگ خانم وزیری تتلو چیست؟ خانم وزیری چه نسبتی با امیر تتلو دارد؟ به همراه اطلاعات تکمیلی درباره جدیدترین آهنگ جنجالی خواننده پرحاشیه در اینجا. امیر تتلو همچنان در حال ساخت آهنگ های جنجالی ست و طرفداران او به سرعت آهنگ های او را بازنشر می کنند.

ماجرای آهنگ خانم وزیری تتلو
ماجرای آهنگ خانم وزیری تتلو

چندی قبل ویدیویی از تتلو پخش شد که او در حال گلایه و البته دردودل از اوضاع زندگی خود در خارج از کشور بود. تتلو در آن ویدیو گفته بود پاسپورتش تمدید نشده و در آن مهر قرمز خورده است. بدین ترتیب او در ۱۵ روز یکبار باید به پلیس و اداره گذرنامه مراجعه کند تا اجازه حضور در آن کشور را داشته باشد.

این خواننده پرحاشیه در جدیدترین فعالیت خود آهنگی را منتشر کرده که در آن از «خانم وزیری» نام برده است. برخی منابع گفته اند تتلو زمانی که به دلیل توهین به بازپرس بیژن قاسم زاده در زندان بوده، یکی از هم بند های او در زندان شاکی داشته به نام خانم وزیری! این فرد هرچقد تلاش میکرده که رضایت خانم وزیری را بگیرد اما او رضایت نمی داده است.

تتلو هم به دوست همبندش در زندان قول میدهد که آهنگی را برای این شاکی یا همان خانم وزیری بخواند و عقده های دل وی را در این آهنگ بیان کند! گفته میشود آهنگ جدید تلو با نام خودش «امیر تتو» قرار است به زودی منتشر شود و تتلو گفته که در این آهنگ از چند چهره معروف همچون ندا یاسی و سحر قریشی نام برده است.

تتلو بعد از بسته شدن پیجش در اینستاگرام و تلگرام، صفحه ای را در توئیتر باز کرده و در آن آخرین ویدیوها و آهنگ های خود را منتشر می کند. به طور حتم طرفداران تتلو که اکثرا نوجوان و جوان هستند، با چشمهای بسته تبدیل به پیروان او شده اند و از هیچ چیز ترس و واهمه این ندارند. به راحتی از عکس العمل والدین خود در حین شنید بخش های رکیک ترانه های او فیلم می گیرند و با خنده در فضای مجازی نشر می دهند یا از ترانه های او که در آن ها از الفاظ زننده ای استفاده می شود دابسمش می سازند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا