سریالسریال‌ایرانی

ماجرای نوشته عبری لوگوی سریال زیر خاکی + معنی | ورود اسرائیلی ها با زیر خاکی!

ماجرای نوشته عبری لوگوی سریال زیر خاکی همچنین معنی این نوشته عبری به همراه جزئیات داستان ورود اسرائیلی ها با زیر خاکی را در این مطلب بخوانید. بعد از گذشت چند قسمت از سریال «زیرخاکی» لوگوی این سریال تغییر کرد. سریال‌ «زیر خاکی» به کارگردانی جلیل سامان که پخش آن از ابتدای ماه رمضان آغاز شده تا این لحظه اولین سریال پرمخاطب‌ این ماه مبارک است.

نوشته عبری لوگوی سریال زیر خاکی
نوشته عبری لوگوی سریال زیر خاکی

با گذشت چند قسمت از این مجموعه تلویزیونی، چهارشنبه شب لوگوی آن با زبانی دیگر منتشر شد و تغییر کرد.

متنی که در این لوگو درج شده، به معنای دزدهای اسرائیلی عتیقه جات است و به نظر می‌رسد به زبان عبری نوشته شده باشد. حال باید دید چرا لوگوی این سریال در میانه راه، به این شکل تغییر کرده است؟!

سریال زیرخاکی یکی از سریال های ماه رمضان است که بازیگران معروفی در ان ایفای نقش کرده اند و باحواشی زیادی همراه بوده و تا چندی پیش گفته ها حاکی از توقیف این سریال داشت تا این که با اعلام ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان صدا و سیما نام این سریال در کنداکتور پخش شبکه یک دیده شد. زیرخاکی هر شب از ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی انتن میرود و تکرار ان در ساعت ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵ به نمایش گذاشته میشود.

سریال “زیرخاکی” به کارگردانی جلیل سامان، با اقتباس از داستان “اسرار گنج درۀ جنی” نوشتۀ ابراهیم گلستان ساخته شده است که داستان آن دربارۀ تلاش های مردی در جستجوی گنجی زیرخاکی است و زندگی او را قبل و بعد از انقلاب اسلامی به هدف افشای ماهیت خاندان پهلوی روایت می کند. این سریال به کارگردانی جلیل سامان بامحتوای طنز الود به روی انتن رفته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا