موسیقیموسیقی ایران

دانلود تیتراژ سریال آقازاده با صدای علی زند وکیلی با کیفیت اصلی + متن و شعر آهنگ آخرین آواز

دانلود تیتراژ سریال آقازاده با صدای علی زند وکیلی در شبکه خانگی با کیفیت بالا به همراه شعر و متن آهنگ آخرین آواز همچنین دانلود آهنگ های این سریال در همین مطلب از سایت کولاک. به نقل از روابط عمومی سریال آقازاده، ستار اورکی پس از تجربه سریال «پدر» این بار در همکاری مجدد با حامد عنقا و بهرنگ توفیقی موسیقی متن «آقازاده» را می‌سازد.

دانلود تیتراژ سریال آقازاده
دانلود تیتراژ سریال آقازاده

آهنگساز دو فیلم برنده جایزه اسکار «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده»، با «آقازاده» ساخت موسیقی متن در شبکه نمایش خانگی را نیز تجربه می‌کند.

اورکی دومین همکاری خود با حامد عنقا و بهرنگ توفیقی را پس از تجربه سریال «پدر» آغاز کرده است و علیرضا قربانی دو قطعه با نام های «لیلا» و «عشق آسان ندارد» را با آهنگسازی او برای «پدر» خواند. آهنگسازی «آقازاده» گرچه چند ماه پیش آغاز شد اما در ادامه کار وقفه افتاد و اکنون با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

علی زندوکیلی، خواننده موسیقی پاپ سنتی قطعاتی را برای سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی می‌خواند.

بازیگران این سریال عبارتند از: امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی.

ستار اورکی سال ۱۳۴۸ در اهواز به دنیا آمد. او آهنگساز و تنظیم‌کننده مشهور و موفقی است. اورکی فعالیت هنری خود را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۶۹ آغاز نمود. از مهم‌ترین کارهای وی می‌توان به آهنگسازی برای فیلم‌های برنده جایزه اسکار؛ جدایی نادر از سیمین و فروشنده، به کارگردانی اصغر فرهادی اشاره کرد.

اورکی تاکنون با خوانندگانی چون علیرضا قربانی، محمد اصفهانی، سالار عقیلی، محمد معتمدی، رضا یزدانی و حمیدرضا حامی نیما مسیحا همکاری داشته‌است.

.

دانلود آهنگ آخرین آواز

.

زندگی این همه از خاطره ی گریه نگو زندگی حال خوش پر تپش قلب تو کو
میدونم موندنم اینجا خود دیوونگیه مرگ چی داره اگه این همه غم زندگیه
من آخرین آوازم زخمی ترین پروازم میسوزم و میسازم حالم خوش نیست
من تشنه ی اعجازم دارم بهت میبازم هرچی بخندم بازم حالم خوش نیست

تکیه دادم به خودم دردمو گفتم به خودم گریه کردم همه ی بغضمو خالی نشدم
کسی نیست با نفسش حال دلم فرق کنه کسی نیست دردمو توی بغلش غرق کنه
من آخرین آوازم زخمی ترین پروازم میسوزم و میسازم حالم خوش نیست
من تشنه ی اعجازم دارم بهت میبازم هرچی بخندم بازم حالم خوش نیست

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا