چهره هاسلبریتی خارجی

فیرات آلتون مشه بازیگر نقش دمیر در سریال دکتر معجزه / دکتر خوب کیست؟ + بیوگرافی

فیرات آلتون مشه بازیگر نقش دمیر در سریال دکتر معجزه / دکتر خوب کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی فیرات آلتون مشه در همین مطلب. سریال ترکی دکتر معجزه ورژن ترکی سریال موفق و پر بیننده «دکتر خوب» محصول آمریکاست. در این سریال فیرات آلتون مشه نقش دمیر را ایفا کرده است.

فیرات آلتون مشه بازیگر نقش دمیر
فیرات آلتون مشه بازیگر نقش دمیر

فیرات آلتون مشه (Fırat Altunmeşe) متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۷ در استانبول است. خانواده فیرات اصالتا اهل شهر دیارباکر هستند. فیرات به غیر از خود، یک خواهر و یک برادر دارد و برادرش بنام علی مورات، حدود ۱۵ سال در نیوجرسی ایالات متحده زندگی کرده و بازیگر است.

پدر فیرات، بنام عزت فیرات، از هنرمندان موسیقی ترک هالک است. فیرات حدود ۲ سال در آتلیه ی بازیگری Craft استانبول، به یادگیری درس های خصوصی بازیگری پرداخته است.

این بازیگر جوان، به مدت ۲ سال در رشته سینما و تلویزیون دانشگاه بیلگی استانبول تحصیل کرده و به دلیل عدم توانایی پاس کردن واحد هایش، دانشگاه را رها کرده است. فیرات علاوه بر بازیگری به کار خوانندگی سبک رپ نیز مشغول است و این کار را از ۱۵ سالگی آغاز کرده است.

او به کمدی بسیار علاقمند است و خندیدن و خندان مردم را بسیار دوست دارد. او خود را یک فرد بسیار احساساتی معرفی کرده است.  فیرات در مصاحبه ای گفته است که اگر بازیگر نمی شد، رقصنده سبک هیپ هاپ می شد. او در سال ۲۰۱۹، آلبومی بنام Simdi Benim Zamanim که از ۹ آهنگ تشکیل شده است را نیز منتشر کرده است.

فیرات کار بازیگری را با فیلم سینمایی بدون من در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و پس از آن با حضور در سریال عروس های فراری، با افرادی همچون فورکان آندیچ، دنیز بایسال، آچلیا توپال اوغلو و سلین شکرجی همبازی شد.

او پس از این سریال، در فیلم ها و سریال های مختلفی به بازی پرداخت. آخرین بازی فیرات آلتون مشه، مربوط به سریال پرطرفدار دکتر معجزه در سال ۲۰۱۹ است.  فیرات یکی از قد بلندترین بازیگران ترک است. قد فیرات، ۱.۸۹ سانتی متر ‌و وزن وی ۸۱ کیلوگرم است.

فیرات مجرد است. او حدود ۴ سال است که با یک فرد ناشناس رابطه دارد. در سال ۲۰۱۹ سوژه ای از فیرات و دوست دخترش سوژه ی رسانه ها شد؛ بطوریکه در تصاویر ثبت شده، صورت فیرات با ناخن های دوست دخترش زخمی شده بود. این درگیری در یک کافه اتفاق افتاد و به بیرون از کافه کشیده شد.

پس از اینکه صورت فیرات به شدت خراشیده شد، وی در مصاحبه ای چنین گفته بود :« دختری که سه ساله باهاش دوست هستم و عاشقشم، این کار رو باهام کرد.» نکته ی جالب این است که فیرات هنوز با این دختر رابطه دارد و در مصاحبه ای گفته است که این اتفاقات ممکن است برای هر کسی بیفتد.

اینستاگرام فیرات آلتون مشه

instagram.com/firataltunmese

فیرات در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر نزدیک به ۳۵۰ هزار دنبال کننده دارد.

فیلم ها و سریال های فیرات آلتون مشه 

۲۰۱۳- فیلم سینمایی Bensiz (بدون من)

۲۰۱۳- سریال Vicdan (وجدان) در نقش امره

۲۰۱۴- سریال Kacak Gelinler (عروس های فراری) در نقش جان

۲۰۱۶- فیلم سینمایی Hesapta Ask

۲۰۱۶-سریال Kehribar (کهربا) در نقش کمال بوزولو

۲۰۱۶- سریال Cesur Ve Guzel (شجاع و زیبا) در نقش کمال

۲۰۱۷- فیلم سینمایی Sofra Sirlari در نقش رامو

۲۰۱۷- سریال Aslan Ailem (خانواده مثل شیرم) در نقش امید آصلان

۲۰۱۹- فیلم سینمایی Yengec در نقش انس آتش

۲۰۱۹- سریال Mucize Doktor (دکتر معجزه) در نقش دمیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا