چهره هاسلبریتی ایرانی

دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا فضلی در سریال آقازاده کیست؟ بیوگرافی دیبا زاهدی و عکس

دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا فضلی در سریال آقازاده کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی دیبا زاهدی همچنین عکس و آدرس اینستاگرام این بازیگر در این مطلب. دیبا زاهدی سال ۱۳۶۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار دیبا زاهدی می‌توان به بازیگری در فیلم بادیگارد، فیلم پنج ستاره و فیلم آزاد به قید شرط اشاره کرد.

دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا فضلی
دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا فضلی

دیبا زاهدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۲۴ سالگی در فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشارزاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بادیگارد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای دیبا زاهدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید شهاب حسینی، همایون ارشادی، سحر قریشی و امید روحانی را تجربه کرد.

دیبا زاهدی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم دیبا زاهدی در این سال، بازیگری در فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محسوب می‌شود.

دیبا زاهدی سال ۱۳۹۴ در ۲۶ سالگی در فیلم بادیگارد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته است. دیبا زاهدی توانست با بازی در فیلم بادیگارد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پرویز پرستویی، بابک حمیدیان، مریلا زارعی و محمود عزیزی بر تجارب او افزود.

دیبا زاهدی چندی قبل بازی کردن در کنار پرستویی را یک فرصت دانست و گفت: پرستویی در این کار به من مشاوره می‌داد و همواره من را در این مسیر کمک می‌کرد. محوریت این  قصه نقش پرویز پرستویی بود. اگر چه نقش من در این فیلم کوتاه بود؛ اما از همکاری با حاتمی‌کیا و پرستویی خرسندم. وی  همچنین در مورد همکاری‌های بعدی با حاتمی‌کیا گفت: حاضرم در صورت پیشنهاد این کارگردان بدون خواندن فیلمنامه در فیلم وی بازی کنم.

زاهدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد روند انتخاب نقش و بازی در فیلم‌ها گفت: من یک حداقلی را برای بازی خود در هر فیلمی قرار داده‌ام که اگر کیفیت آن نقش از حداقل من پایین‌تر باشد، بازی نمی‌کنم. دوست دارم همین روند را ادامه بدهم تا به هدفی که برای خود در زندگی هنری‌ام قرار دادم برسم. این طور نیست که اگر چند وقت بدون کار بمانم، از آن حداقل تعریف شده برای خودم پایین‌تر می‌آیم و هر نقشی را قبول می‌کنم.

اینستاگرام دیبا زاهدی : instagram /Dibazahedi

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا