سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال نون خ ۳ + خلاصه داستان نون خ ۳ | عکس و نکات خواندنی سریال

اسامی بازیگران سریال نون خ ۳ به همراه خلاصه داستان نون خ ۳ همچنین عکس بازیگران و نکات خواندنی سریال و اطلاعات تکمیلی درباره روند ساخت در این مطلب. پخش فصل دوم سریال نون خ با عنوان نون خ ۲ ساخته سعید آقاخانی با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه شد. این سریال با به تصویر کشاندن مصائب زلزله زده های کرمانشاه در قالبی طنز، به صورت بسیار ظریف هم مخاطب را به خنده واداشت و هم مشکلات عدم امدادرسان درست به زلزله زدگان را یادآورد شد.

بازیگران سریال نون خ ۳
بازیگران سریال نون خ ۳

بسیاری از طرفداران این سریال علاقه مند به ساخته شده سری سوم آن هستند. در همین خصوص تهیه کننده «نون خ» در مصاحبه ای از این موضوع خبر داده است. مهدی فرجی از تهیه فصل سوم سریال «نون.خ» خبر داد و اظهار داشت: سفارش سری سوم داده شده و پیشنهاد این است که فصل سوم در تکمیل دو فصل اکران شده، تهیه شود.

فرجی درباره تولید «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که در فصل دوم قصه آن به یک باره پایان یافت نیز گفت: فصل سوم «نون.خ» در حال نگارش است، قصه تا حدودی در ادامه فصل دوم است و تنها مدت زمانی از ماجراهای فصل دوم می‌گذرد.

وی در پایان درباره دیگر جزئیات فصل سوم «نون.خ» و زمان کلید خوردن آن بیان کرد: فیلمنامه فصل سوم ۱۵ تا ۱۷ قسمت خواهد بود. هنوز زود است درباره زمان کلید خوردن چیزی بگوییم ولی امیدواریم در همین تابستان کلید بزنیم

تهیه‌کننده “سریال نون خ” با بیان اینکه سریال با بازی بازیگران بومی استان کردستان و کرمانشاه ضبط شده است، افزود: تلاش می‌شود در سری جدید از ظرفیت بازیگران دیگر نیز با توجه به تعریف کاراکترهای جدید بهره گرفت.

فرجی در گفت‌وگو با تسنیم با ذکر اینکه بخشی از استقبال مردم از سری دوم به دلیل آشنایی قبلی مخاطبین با سریال بوده است، تصریح کرد: قسم دیگر نیز به موضوعات محتوایی و عمومی که برای همگان قابل درک و لمس گنجانده شده در دل سریال محقق شده است.

وی استفاده از بازیگران بومی، معرفی زیبایی‌های منطقه، کارگردانی خوب سعید آقاخانی، روایت زیبای قصه و طنز مناسب را مهم‌ترین عواملی در راستای معرفی هر چه بهتر سریال دانست.

تهیه‌کننده سریال شبکه یک با تشکر از مردم ایران زمین به‌ویژه زاگرس‌نشینان، خاطرنشان کرد: استقبال مردم را ارج نهاده و قدردان کسانی که حوصله به خرج داده و سریال را دیده‌اند، هستیم.

جدیدترین خبر؛ قصه‌های «نون خ ۳» آماده شده است

تهیه کننده سریال «نون خ» گفت: برای سه قسمت پایانی فصل دو این سریال برنامه ریزی کردیم و قرار است تا قصه هایی که می خواستیم در «نون خ ۲» نشان دهیم را در ادامه داستانی که در «نون خ ۳» طراحی شده است بیاوریم.

«مهدی فرجی» تهیه کننده سریال «نون خ» در گفت‌وگویی گفت: خلاصه قصه‌های مجموعه تلویزیونی «نون خ ۳» توسط نویسنده هایمان به نگارش درآمده شده و آماده است و باید در اسرع وقت قسمت ها به طور جداگانه نوشته شود.

وی درباره تصویربرداری سه قسمت پایانی این سریال در فصل دو، که به دلیل تقارن با شیوع بیماری کرونا ساخته نشد، نیز گفت: برای این سه قسمت هم برنامه ریزی کردیم و قرار است تا همان قصه هایی که می خواستیم در «نون خ ۲» نشان دهیم را در ادامه داستانی که در «نون خ ۳» طراحی شده است بیاوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا