تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایران از شبکه یک سیما

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایران از شبکه یک سیما مشخص شد. مسابقه ایران کاری است از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه یک سیما. اجرای این مسابقه مهیج را سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون بر عهده دارد.

پخش و تکرار مسابقه ایران
پخش و تکرار مسابقه ایران
مسابقه جدید تلویزیونی «ایران» با اجرای سام درخشانی از چهارشنبه ۱۴ اسفند همزمان با شب میلاد امام جواد (ع) از شبکه یک سیما پخش روی آنتن رفت. این مسابقه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه یک سیما می رود و تکرار آن نیز ساعت ۱۰ صبح پخش می شود.
این مسابقه با هدف ایرانشناسی طراحی شده و نخستین مسابقه تلویزیونی است که تمام سوالات آن درباره ایران است و «ایران را با ایران بشناسیم» نیز بعنوان شعار این مسابقه تلویزیونی انتخاب شده است.
مسابقه «ایران» در گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه کنندگی هاشم رضایت و با بومی سازی نمونه مسابقات بزرگ تلویزیونی جهان طراحی شده است. این مسابقه تلویزیونی قرار است چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها پخش شود، اما با توجه به در پیش بودن نوروز، بعنوان برنامه نوروزی شبکه یک هر شب روی آنتن خواهد رفت.

مسابقه “ایران” در ۱۵۶ قسمت برای پخش از شبکه اول سیما تولید می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پخش آن به صورت دو روز در هفته (چهارشنبه و پنجشنبه شب‌ها) خواهد بود. در ایام نوروز ۹۹ نیز این مسابقه به صورت هر شبی و به صورت ویژه و با اتفاقات متنوع و جذاب روی آنتن می‌رود.

رضایت تهیه‌کننده این مسابقه با اشاره به نحوه ثبت نام مخاطبان در مسابقه گفت: علاقه‌مندانی که می‌خواهند همراه با خانواده، دوستان، همکلاسی‌ها و… در این مسابقه شرکت کنند می‌توانند با تشکیل یک گروه پنج نفره در اپلیکیشن آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام کنند. در این اپلیکیشن تمامی سوالات و پاسخ‌های آن وجود دارد و شرکت کنندگان در طول مرحله دانلود اپلیکیشن تا حضور در استودیوی برنامه هیچگونه هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.

سوالات این مسابقه با شعار “ایران را با “ایران” بشناسید” در زمینه‌های فرهنگ و هنر، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری، ادبیات، مشاهیر، سینما و تلویزیون، به طور کلی در مورد کشور عزیزمان ایران طراحی شده است.

مسابقه ویژه عیدانه

به نقل از روابط عمومی شبکه یک، از امشب ۲۸ اردیبهشت و در آستانه عید سعید فطر، مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی در ویژه برنامه ای ۱۲ قسمتی روی آنتن می رود.

براساس جدول پیش بینی شده، این مسابقه تا هشتم خرداد هر شب حوالی ساعت ۲۳:۱۵ و پس از سریال شبانگاهی پخش خواهد شد. علاقه مندان می توانند بازپخش مسابقه ایران را ساعت ۹:۳۰ روز بعد تماشا کنند.

پس از پایان این ۱۲ ویژه برنامه عیدانه، مسابقه ایران طبق روال قبلی، چهارشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت ۲۳:۱۵ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می رود.

مسابقه «ایران» به تهیه کنندگی هاشم رضایت کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است.

 


همچنین بخوانید:

نحوه شرکت در مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا