سریالسریال‌ایرانی

ماجرای ممانعت از ساخت سریال شب ها برره ۲ + جزئیات

ماجرای ممانعت از ساخت سریال شب ها برره ۲ جزئیات فصل دوم سریال شب های برره و علت ساخته نشدنش از زبان هادی کاظمی بازیگر نقش حسام دو برره. سریال شب های برره هنوز هم در بین مخاطبان از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما چرا فصل دوم این سریال ساخته نشد؟

ساخت سریال شب ها برره ۲
ساخت سریال شب ها برره ۲

هادی کاظمی که مهمان برنامه «باغ رمضان» بود، درباره مسائل مختلفی از جمله علت ساخته نشدن «شب‌های برره ۲» صحبت کرد و گفت: قرار بود فصل دوم «شب‌های برره» ساخته شود و تا دکور زدن هم کار پیش رفت، اما نگذاشتند

کاظمی درباره علاقه مردم به سریال «شب‌های برره» توضیح داد: «هنوز ویدئوهای «شب‌های برره» در فضای مجازی است. چند وقت پیش به سیامک انصاری می‌گفتم که هنوز هم مردم دوست دارند. شاید فضای تلویزیون آن موقع و مدیریتش تاثیرهای این شکلی داشته و البته ما بهترین نویسنده‌ها را در آن کار داشتیم. رنگ آمیزی بسیار جذابی در آن کار داشت. نویسنده‌های کار خشایار الوند، آقای برزگر، امیرمهدی ژوله، پیمان و محراب قاسمخانی و سروش صحت بودند. اکیپ بسیار خوبی بود و هنوز هم کاربرد دارد. نقدهای خوبی داشت. کلا ما ایرانی‌ها سخت می‌خندیم و الان سخت‌تر شده است.»

هادی کاظمی در ادامه به ماجرای ساخت سری جدید سریال «شب‌های برره» اشاره کرد و گفت: «فضای تلویزیون چهارچوب های وحشتناکی پیدا کرده است. «شب‌های برره ۲» قرار بود ساخته شود تا دکور زدن هم کار پیش رفت. اما نگذاشتند. چرا؟ سانسور بیشتر شده. باعث می‌شود چیزی که تو دوست داری و مردم دوست دارند بشوند اتفاق نمی‌افتد. کمدی در دنیا سه عنصر اصلی دارد. در طنزهای نوشتاری قدیمی طنزهایمان سه عنصر اصلی داشت، یکی شوخی با مذهب بود. دیگری شوخی با مسائل سیاسی بود و یکی هم شوخی با سه نقطه بود که نمی‌توانم بگویم. همه حذف شده و ما هیچ کدام را نداریم.»

وی اضافه کرد: «یک سری شوخی‌های هم با شخصیت‌ها، صنف‌ها، لهجه‌ها و اشخاص را دورشان خط کشیده‌ایم. پس باید چه کنیم. در ایران کار کمدی ساختن شق القمری است. از همه چیز ممنوع هستی. کمدی بسیار کار سختی است. در دوره اخبار بد و حال بد مردم، باید حالت خوب باشد که بتوانی حال مردم را خوب کنی. جالب است من سید هستم و از یک جایی به بعد گفتند سید نمی تواند اینطور کارها را بکند. سیدهادی کاظمی را از اسمم برداشتند. از یک جایی حذف شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا