چهره هاسلبریتی ایرانی

ناهید لیان مجری کشف حجاب کرده کیست؟ ماجرای عکس های عریان ناهید لیان در ساحل

ناهید لیان مجری کشف حجاب کرده کیست؟ ماجرای عکس های عریان ناهید لیان در ساحل به همراه زندگینامه و بیوگرافی کامل ناهید لیان در این مطلب. ناهید لیان مجری، اسبق شبکه سه سیما از سال ها پیش بعد از قطع همکاری با صدا و سیما به خارج از کشور مهاجرت کرده و در اینستاگرام تصاویری از خود با ظاهر متفاوت و منشوری را منتشر کرده و کشف حجاب خود را علنی کرد.

حالا تصاویر بی حجاب وی در رسانه ها و فضای مجازی مخصوصا در اینستاگرام بازتاب گسترده ای دارد و دست به دست میچرخد. ناهید لیان متولد ۲۸ مرداد دهه ۱۳۶۰ در تهران مجری و گوینده اسبق تلویزیون ایران است.

مجری سابق صدا و سیما که سوابق قابل ذکری در رادیو و تلویزیون ندارد و گویا در چند برنامه در شبکه ۳ مجری بوده است. ناهید لیان مدتیست که به خارج از کشور مهاجرت کرده است و عکسهایی از خود در خارج از کشور منتشر کرده است. عکسهای بیحجاب و حتی بدون لباس در کنار ساحل دریا از این مجری سابق صدا و سیما در اینستاگرام موجود است.

او هم اکنون در انگلستان زندگی می کند. ناهید لیان در سال ۱۳۹۴ با شخصی به نام روبرت ازدواج کرده و متاهل است.

او درباره زندگی مشترک خود می گوید : تک تک روزهای قشنگی رو که باهم تا به امروز زندگی کردیم یادمه ، ما باهم (ما)شدیم ، ما باهم بزرگ شدیم ، ما باهم ساختیم ، ما باهم کاشتیم و برداشتیم ، ما زندگی برامون یعنی فقط ما ، یعنی خونواده ی خوشگلمون ، خونواده ای که آرامش و شادی ستون اصلیشه ، ما زندگی رو باهم فقط زندگی نمیکنیم ، ما از تک تک لحظه هاش لذت میبریم و این رمز خوشبختیمونه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا