چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر قاسم بی نیاز مجری به خانه بر می گردیم کیست؟ + بیوگرافی قاسم بی نیاز

همسر قاسم بی نیاز مجری به خانه بر می گردیم کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی قاسم بی نیاز مجری سیما همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی. «به خانه بر می گردیم» نام یکی از قدیمی ترین برنامه های خانوادگی شبکه پنج سیماست. این برنامه طرفداران زیادی در بین خانواده ها و خانم های خانه دار دارد. این برنامه از چند مجری استفاده می کند که به صورت چرخشی کار اجرا را بر عهده دارند. یکی از این مجریان «قاسم بی نیاز» است.

همسر قاسم بی نیاز مجری به خانه بر می گردیم
همسر قاسم بی نیاز مجری به خانه بر می گردیم

قاسم بی نیاز سال ۱۳۵۳ در شهر قزوین متولد شده است. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس و دکترای روابط بین الملل می باشد، فعالیت خود را از رادیو شروع کرد سپس وارد تلویزیون و حالا مدیرکل روابط عمومی وزارت راه هم هست. سید قاسم بی نیاز سالهاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک پسر است.

سید قاسم بی نیاز متولد روستای زرآباد منطقه الموت قزوین است. او سال ۱۳۷۱ ترم اول دانشگاه در رشته ادبیات بود که اجرای برنامه های مناسبتی دانشگاه را برعهده داشت تا اینکه توسط یکی از اساتید خود به پورمحمدی مدیر گروه اجتماعی رادیو معرفی شد. بی نیاز بعد از تست و دوره، ۲ سال طول کشید تا گوینده رادیو تهران و پیام شود.

در سال ۷۲ – ۷۳ قبل از ورود به رادیو برای مقطع خیلی کوتاهی برای شبکه سه سیما نریشن می خواندم تا اینکه در سال ۱۳۷۴ با تاسیس شبکه ۵ بعنوان گزارشگر وارد تلویزیون شدم

نکته جالب در خصوص این مجری این است که مرحوم «جملیه بی نیاز» گوینده پیشکوست رادیو، دختر عموی ایشان است. قاسم بی نیاز در شبکه ۵ با برنامه جهان امروز اولین کار مستقل خود را شروع کرد و سپس مجری یک برنامه زنده اقتصادی بود تا اینکه برای گویندگی خبر دعوت شد.

قاسم بی نیاز در خصوص خودش در مصاحبه ای گفته است: «تمام دوره های گویندگی خبر را با آقای سلطانی استاد گویندگی خبر و دوره نویسندگی و خبرنگاری را گذراندم اما هر چی فکر کردم به این نتیجه رسیدم برای خبر مناسب نیستم. به همین خاطر برای مدتی به رادیو بازگشتم تا اینکه بعد از ۶ سال فعالیت مستمر تقریبا از سال ۱۳۸۱ دوباره به تلویزیون بازگشتم.»

شهرت اش اما با برنامه به خانه بر میگردیم شروع شد، زمانی که بخاطر مشکل مجری برنامه دکتر محمد نظری بجای وی اجرا موفقی داشت به همین دلیل در این برنامه ماندگار شد.

قاسم بی نیاز در خصوص مجریان مورد علاقه اش گفته است: «از نظر من حرفه ای ترین مجری صدا و سیما رضا رشیدپور است. او شاخص های یک گوینده و مجری همسو با معیارهای فرهنگ ایرانی را دارد و در همه حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تسلط دارد. اجرای علی درستکار و محمدرضا شهیدی فر را هم خیلی می پسندم.»

از مهر ماه ۱۳۸۸ با حکم حمید بهبهانی وزیر وقت راه و ترابری بعنوان مدیرکل روابط عمومی در وزارت راه و شهرسازی مشغول بکار شد و هنوز با گذشت ۱۰ سال در این مسئولیت است. قبل از رسیدن به این مقام ایشان دبیر مقطع راهنمایی و دبیرستان برای ادبیات بودند.

1 دیدگاه

  1. سلام آقای بی نیاز ،خسته نباشی حتما شنیدید که ازقدیم گفتن از دل برود هرآنکه ازدیده برفت،محسن رمضانی کارمند شاغل در وزارت مسکن وشهرسازی هستم که قبلاً خدمت رسیدم الان باتوجه به بیست ونه سال سابقه کار وداشتن معلولیت حرکتی بخواطر بیماری ام اس وباتوجه به متارکه همسرم وسرپرستی مادر پیرم ومستاجری وهزینه سنگین دارویی ونداشتن هیچ پشتوانه مالی زندگی برمن خیلی سخت ودشوار شده که هرلحظه از خداوند بزرگ آرزرو بهترین آرامش را که همان مرگ است دارم.امیدوارم که حرفهای آرامبخشتان در تلویزیون مثل داروهای نایاب ام اس من نباشه! (۰۹۱۲۵۷۰۶۴۷۶)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا