چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر عارف غلامی کیست ؟ ویدیو و عکس های مراسم ازدواج عارف غلامی مدافع استقلال

همسر عارف غلامی کیست ؟ ویدیو و عکس های مراسم ازدواج عارف غلامی مدافع استقلال به همراه نکاتی از زندگی شخصی عارف غلامی را اینجا بخوانید. عارف غلامی، مدافع جوان استقلال به جرگه متاهلین پیوست.

همسر عارف غلامی کیست
همسر عارف غلامی کیست

این بازیکن فوتبال هنوز در خصوص همسرش و نحوه آشنایی با او صحبتی نکرده است. عارف غلامی ۳۰ فروردین سال ۱۳۷۶ در شهر زیبای گرگان به دنیا آمد. وی در پست دفاع میانی و کناری توانایی بازی کردن دارد و از آن دسته بازیکن ها هست که از سنین پایین به صورت حرفه ای وارد فوتبال و ورزش شده است.

وی فوتبال حرفه ای خود را از باشگاه بزرگ سپاهان آغاز کرد و توانست برای این تیم دو فصل بازی کند و بعد از آن به دیگر تیم شهر اصفهان یعنی ذوب آهن پیوست که در آنجا بیشتر از ۷ بازی نتوانست انجام دهد. این بازیکن جوان سپس راهی تیم فولاد خوزستان شد و در انجا نتوانست درخشش خیره کننده ای داشته باشد و راهی استقلال شد.

وی بعد از حضور در فولاد راهی تیم پر طرفدار و بزرگ استقلال تهران شد که با انتقادهایی نیز این انتقال همراه بود اما عارف غلامی توانست با اعتماد استراماچونی خود را به ترکیب اصلی استقلال برساند و بتواند در سیستم ۳ دفاعی این مربی درخشش خوبی داشته باشد و نشان دهد بازیکن آینده داری است.

محرومیت و تنبیه های انضباطی برای هر بازیکنی رخ می دهد. عارف غلامی نیز در درگیری های دربی پایتخت با حکم کمیته انضباتی ۲ جلسه از همراهی تیمش محروم شد که البته بعدا این یک جلسه از این محرومیت به حالت تعلیق در آمد.

این بازیکن جوان هنوز برای تیم ملی بزرگسالان موفق به انجام بازی نشده است اما یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار در ترکیب تیم ملی امید ایران بوده است و توانسته در این رده ۱۵ بازی انجام دهد و موفق به دریافت بازوبند کاپیتانی نیز شده است.

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. سلام با احترام به تمام با زیکنان و کادر فنی و مربی عزیز
    من سمانه هستم
    من واقعا عاشق تیم استقلال هستم و امیدوارم تو این بازی های اخر همشو ببره و کسب سهمیه کنه
    من واقعا خوشحالم که سر مربی استقلال و کلا باشگاهشون تمام تلاششون رو می کنن
    همه بازیکنان استقلال که کرونا گرفته بودند خدا رو شکر خوب شدند
    انشا الله دیگه هیچ کدومشون مریض نشن آرزوی موفقیت برای استقلال 💙💙💙💙💙💙💙💙

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا