سریالسریال‌ایرانی

دانلود قسمت آخر سریال آقازاده

زمان دقیق پخش سریال آقازاده از شبکه نمایش خانگی به همراه اطلاعات تکمیلی از روزهای توزیع پخش این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا. سریال  آقازاده جدیدترین ساخته بهرنگ توفیقی برای شبکه خانگی تولید شده است. این سریال به نویسندگی حامد عنقا تولید شده است.

حامد عنقا درباره داستان سریال آقازاده گفته است: سریال آقازاده شباهت‌هایی به کارهای سال‌های اخیرم دارد، مخصوصاً سریال «قلب یخی». سریالی پرماجراست با موضوعی چالش‌برانگیز و البته مثل همه کارهای دیگرم با زیرمتنی از عشق. «آقازاده» همان‌طوری که از اسمش برمی‌آید، گزارشی بی‌پرده و مستند از اتفاقات دو سال اخیر در پهنه سیاست و اقتصاد است که فکر می‌کنم برای خیلی‌ها دردآور باشد و می‌تواند بخشی از آدم‌های مؤثر در کشور را آزار دهد.

تصویری که از مفاسد اقتصادی، زدوبندهای سیاسی و مشکلات اخلاقی بخشی از جامعه اجرایی وجود دارد، تخیلی و فانتزی است. ما در «آقازاده» سعی کردیم با این موضوع واقعی برخورد کنیم تا مردم ببینند واقعاً در پشت‌پرده سیاست، چه اتفاقی می‌افتد. مردم فکر می‌کنند در این مفاسد، همه‌چیز شیک است، در حالی که بسیار چیپ است!

روز و زمان پخش آقازاده

از ۶ تیر این سریال راهی نمایش خانگی شد و آخرین قسمت این سریال جمعه ۱۹ دی ماه ۹۹ از طریق فیلیمو پخش می شود. علاقه مندان به این سریال نمایش خانگی می توانند هر شنبه سی دی آن را از فروشگاه های معتبر دریافت کنند.

پخش اینترنتی سریال آقازاده هر جمعه از طریق فیلیمو انجام می شود و نسخه فیزیکی این سریال هر شنبه توسط موسسه هنر اول منتشر می شود.

سریال آقازاده چند قسمت است؟

به گفته حامد عنقا این سریال در ۲۹ قسمت ساخته و در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. قسمت آخر این سریال ۱۹ دی ماه در شبکه نمایش خانگی پخش و توزیع خواهد شد.

بازیگران سریال آقازاده

امین تارخ،  مهدی سلطانی،  امین حیایی،  کامبیز دیرباز،  جمشید هاشم پور،  سینا مهراد،  امیر آقایی،  نیکی کریمی،  لعیا زنگنه،  ثریا قاسمی،  مسعود فروتن،  دیبا زاهدی،  سامیه لک،  سعید داخ،  روزبه معینی و محمدحسین لطیفی بازیگران سریال آقا زاده هستند.

قسمت آخر این سریال رامی توانید به صورت مستقیم از شبکه نمایش خانگی پلتفرم نماوا مشاهده کنید و هرگونه دانلود قسمت آخر سریال آقازاده به صورت رایگان غیرقانونی می باشد.

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا