کلیپ داغ

شکایت خانواده داماد کرونایی بیهوش که حریرچی و مهرناز اسدی بالای سرش حرف می زدند + ویدیو

شکایت خانواده داماد کرونایی بیهوش که حریرچی و مهرناز اسدی بالای سرش حرف می زدند به همراه ویدیو صحبت های برادر بیمار مدهوش در همین مطلب. چندی قبل ایرج حریرچی و دکتر مهرناز اسدی در گزارش سیما، بالای سر یک بیمار بیهوش کرونایی ایستاده و او را به دلیل برگزاری مراسم ازدواج و ابتلا به کرونا مورد شماتت قرار دادند!

بعد از پخش این گزارش برادر این داماد در توضیحاتی اعلام کرد از حریرچی و اسدی شکایت می کند. توضیحات ‘برادر’ بیمار مدهوشی که ایرج حریرچی و مهرناز اسدی در گزارش صدا و سیما بالای سرش حرف می‌زدند:

🔹مراسم ازدواج ایشون با حضور فقط ۱۰ نفر برگزار شده بود در فضای باز و رعایت فاصله و هیچ‌کدام حتی همسرش بیمار نشدند.

🔹برادرم از حدود سه ماه پیش با علائم بیماری واسکولیت به مرکز درمانی مراجعه می‌کردند ولی تشخیص بیماری داده نشده بود. بیماری پیشرفت می‌کنه و درگیری ریوی ایجاد می‌کنه. از ۱۹ خرداد در بخش بیماران مشکوک به کرونا بستری میشن و تا ۳۰ خرداد که تست کروناشون مثبت میشه حدود ۶ بار ازشون تست گرفته میشه که پنج بارش منفی بوده و تنها تست ششم در ۳۰ خرداد مثبت اعلام میشه.

🔹 مراسم ازدواج ایشون در ۵ خرداد بوده و تا ۳۰ خرداد حدود ۲۵ روز فاصله زمانی بوده پس با توجه به دوره نهفتگی بیماری، ابتلا به کرونا هیچ ربطی به عروسی نداشته.

🔹 مراتب گله و شکایت خودم و خانواده‌ام رو از اظهارات غیرواقعی که در این گزارش عنوان شد و خصوصا از کار بسیار بی‌اخلاقانه صدا و سیما در پخش تصویر برادرم با اون وضعیت و بدون اینکه حتی صورتشون رو تار بکنم اعلام بکنم.

شکایت خانواده داماد کرونایی بیهوش
شکایت خانواده داماد کرونایی بیهوش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا