اجتماعی

رابعه دختری که مورد تجاوز پدر قرار گرفت کیست؟ | ماجرای تجاوز پدر رابعه از زبان خودش + ویدیو

رابعه دختری که مورد تجاوز پدر قرار گرفت کیست؟ به همراه ماجرای تجاوز پدر رابعه از زبان خودش همچین ویدیو مصاحبه رابعه و ماجرای تجاوز پدرش به او در این مطلب.ماجرای قتل های ناموسی و خانوادگی رومینا اشرفی، فاطمه فرحی و ریحانه عامری با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه شد.

کودک آزاری، تجاوز به محارم ، قتل های ناموسی موضوعات جدیدی نیستند، فقط در سال هشتاد و هشت و فقط در شهر اهواز پانزده زن قربانی قتل های ناموسی شدند. اما امروز فضای مجازی باعث شده این خبرها بین مردم بازتاب بیشتری پیدا کند و جامعه به این فجایع حساسیت نشان دهد.

شاهین صمدپور (خبرنگار) در این مصاحبه به جزئیات این تجاوزهای خانوادگی پرداخته اشت:

پدر رابعه دوسال به رابعه تجاوز می کرد ( دوازده تا چهارده سالگی ) مادر و خواهر و برادر کوچیک تر رابعه شاهد این ماجرا بودن. یک بار رابعه از پدرش باردار میشه و پدرش به رابعه قرص میده تا بچه بیوفته ‌بعد از اون تصمیم به قتل رابعه می گیره و یک بار با طناب دارش میزنه که مادر به موقع میرسه و موفق نمیشه رابعه رو بکشه .

رابعه دختری که مورد تجاوز پدر قرار گرفت
رابعه دختری که مورد تجاوز پدر قرار گرفت

ما اولین کاری که تونستیم براشون بکنیم این بود که فراری شون بدیم یه استان دیگه ! خانم دانشور تو یه استان دیگه براشون یه خونه گرفت که پدرش پیداشون نکنه ، می پرسید چرا ؟؟

چون نمی تونستیم تجاوز پدر رو اثبات کنیم . بچه که مدت ها قبل افتاده بود و از موقعی که پدر به رابعه تجاوز می کرد زمان گذشته بود و در بهترین حالت فقط اثبات می شد که به رابعه تجاوز شده اما چه طور ثابت می کردیم که تجاوز کار پدرش بوده ؟؟

شهادت خود رابعه و مادر و خواهر و برادر کوچک ترش هم در دادگاه برای اثبات تجاوز قابل قبول نبود و برای اثبات تجاوز به رابعه باید چهارتا شاهد عاقل عادل بالغ مرد میاوردیم.

پ ن : کودک آزاری ، تجاوز به محارم ، قتل های ناموسی موضوعات جدیدی نیستن ، فقط در سال هشتادو هشت و فقط در شهر اهواز پونزده زن قربانی قتل های ناموسی شدن . اما امروز فضای مجازی باعث شده این خبرها بین مردم بازتاب بیشتری پیدا کنه و جامعه به این فجایع حساسیت نشون بده . آرزو می کنم این حساسیت ها ختم به قوانین سخت گیرانه در دفاع از زنان و کودکان سرزمینمون بشه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا