چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی عباس غزالی بازیگر نقش فرخ فهیمی در سریال شاهرگ + عکس

بازیگر نقش فرخ فهیمی در سریال شاهرگ کیست؟ زندگینامه کامل و بیوگرافی عباس غزالی بازیگر نقش فرخ فهیمی سریال شاهرگ به همراه عکس در این مطلب. سریال شاهرگ به کارگردانی اشکذری به رویدادهای اوایل دهه شصت می پردازد. در این سریال عباس غزالی در نقش «فرخ» ظاهر شده است.

 

عباس غزالی بازیگر نقش فرخ فهیمی
عباس غزالی بازیگر نقش فرخ فهیمی

عباس غزالی ۱۴ بهمن ماه ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. این بازیگر دارای تحصیلات دیپلم ادبیات و علوم انسانی است. از بازیگران مورد علاقه ی او میتوان به حامد بهداد و پرویز پرستویی اشاره کرد.

او درباره نحوه ورود به بازیگری گفته است: «من کلاس اول راهنمایی بودم که یک آگهی دیدم این آگهی سیر زندگی مرا به طور کامل تغییر داد قضیه بازیگری بود برای یک قسمت از تئاتر، رفتم و شرکت کردم که از بین ۱۵۰ نفر ابتدایی ۳۰ نفر انتخاب شدند و من یکی از آنها بودم، رفته رفته این شمار کمتر شد و به ۱۰ نفر رسید که من هم جزو آنها بودم بالاخره رفتیم و تئاتر را اجرا کردیم»

بیوگرافی عباس غزالی
بیوگرافی عباس غزالی

عباس غزالی ازدواج کرده و در حال حاضر متاهل است. او در این خصوص گفته است: « خیلی از همکارانم معتقدند با ازدواج برای ادامه کار در فضای هنری به مشکل برخواهند خورد اما من به عنوان یک بازیگر متاهل هرگز این موضوع را حس نکردم. اتفاقا فکر می‌ کنم همسرم انگیزه‌ ام را برای ادامه کار بیشتر کرده است ایشان نه‌ تنها مانع من نشده است بلکه با ورودش به زندگی‌ ام در فضای کاری باعث پیشرفت من شده است»

عباس غزالی درباره الگو در زندگی گفته است: «الگوی من در بازیگری پرویز پرستویی است. من تلفنی با ایشان در تماسم و مشاوره و راهنمایی می‌گیرم. مهدی هاشمی، مرحوم خسرو شکیبایی، استاد انتظامی و علی نصیریان هم از بازیگران ایرانی محبوبم هستند»

زندگینامه عباس غزالی
زندگینامه عباس غزالی

جوایز

● دریافت جایزه بازیگری از جشنواره استانی تهران برای نمایش

«مقصد آن بی‌گناه»؛ ۱۳۷۴ -۱۳۷۳

● دریافت جایزه بازیگری اول از بخش نوجوانان جشنواره کانون‌ های تهران برای نمایش

«خنجر»؛ ۱۳۷۸ – ۱۳۷۷

● دریافت جایزه بازیگری اول از بخش نوجوانان جشنواره دفاع مقدس برای نمایش

«زیر باران آهنی»؛ ۱۳۷۹-۱۳۷۸

● کاندیای نقش مکمل مرد در ۳۳ جشنواره فیلم فجر در فیلم سینمایی

اعترافات ذهن خطرناک من

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا