اخبار داغ

عباس ملک‌زاده شهردار صدرا با چه کسی رابطه جنسی داشت؟ آیا پای پرستو در میان است؟

در حالی فیلم رابطه نامشروع عباس ملک‌زاده شهردار صدرا با یک زن در فضای مجازی بازنشر می شود که برخی عقیده دارند پای یک “پرستو” در میان! عبارت “پرستو” به خصوص بعد از ماجرای شلیک محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به همسر دومش از ادبیات سیاسی وارد ادبیات عامه مردم شد.

عباس ملک‌زاده شهردار صدرا
عباس ملک‌زاده شهردار صدرا

در خصوص عباس ملک‌زاده و فیلم لو رفته از او در شبکه های مجازی هنوز اخبار جدیدی منتشر نشده اما برخی معتقدند او چندی پیش با حکم دادگستری فارس به دلیل انتشار ویدیوی مذکور بازداشت شده است.

در همین خصوص اما کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به بازداشت ۴ نفر از مسئولین شهرداری و شورای شهر صدرا گفته بود: دستگیر شدگان به اتهامات مرتبط با فساد مالی بازداشت شده‌اند.

او گفت: تحقیقات قضایی در این خصوص  در شعبه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال انجام است و متهمین تحویل اداره کل اطلاعات شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه مطابق قانون نام بردن از افراد دستگیر شده به لحاظ عدم قطعیت اتهامات وارده ممنوع است، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی مبارزه با فساد را مطابق قانون در فضایی به دور از حاشیه‌های سیاسی و جو سازی در فضای مجازی با دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش موج، پس از اعلام خبر بازداشت برخی از مسوولین شهری شهر صدرا، کلیپ و عکس هایی در فضای مجازی منتشر شده است که به گفته رییس کل دادگستری استان فارس این جوسازی ها بر روی بررسی های قضایی تاثیری نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا