چهره هاسلبریتی ایرانی

چرا پیج اینستاگرام ساشا سبحانی بسته شد؟ + جزئیات

چرا پیج اینستاگرام ساشا سبحانی بسته شد ؟ جزئیات مسدود شدن صفحه اینستاگرام ساشا سبحانی آقازاده ساکن خارج از کشور به همراه اطلاعات تکمیلی. بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در فضای مجازی، پس از بسته شدن پیج تتلو، خواننده پرحاشیه و مبتذل، این بار نوبت به ساشا سبحانی، پسر سفیر اسبق ایران در ونزوئلا رسیده است.

این فرد یکی از کسانی بود که در صفحه اینستاگرامی خود، سایت شرط بندی‌اش را با سوء استفاده از تصاویر بانوان تبلیغ می‌کرد. علاوه بر این، به رخ کشیدن زندگی لاکچری یکی از پایه‌های اصلی محتوای پیج سبحانی بود. سرانجام پیج پسر سفیر اسبق ایران در ونزوئلا، با داشتن حدود دو میلیون فالوور، به دلیل ریپورت بسیار زیاد کاربران از دسترس خارج شد.

در ادامه اسکرین شات صفحه بسته شده ساشا سبحانی را مشاهده می‌کنید:

پیج اینستاگرام ساشا سبحانی بسته شد
پیج اینستاگرام ساشا سبحانی بسته شد

ساشا سبحانیآنطور که خودش می گوید از خانواده خود جدا شده و در خارج از ایران زندگی می کند. اما شواهد و قرائن و دست کم عکس های منتشر شده توسط خودش نشان می دهد او چندان هم از موقعیت زندگی خصوصی و سیاسی خانواده و به خصوص پدرش جدا نشده و هنوز هم به ایران رفت و آمد دارد!

وضعیت زندگی ساشا سبحانیاما به گونه ای ست که کمتر قرابتی با زندگی یک فرزند سفیر در ایران دارد! عکس های زندگی لاکچری و روابط او با دختران خارجی این سوال را در اذهان مخاطب متبادر می کند که چطور چنین تناقضی بین زندگی پدر و پسر می تواند وجود داشته باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا