کلیپ داغ

دانلود گفتگوی کامل دکتر محمد انوشه در کتاب باز + ویدیو مصاحبه سروش صحت با دکتر انوشه

دانلود گفتگوی کامل دکتر محمد انوشه در کتاب باز همچنین ویدیو مصاحبه سروش صحت با دکتر انوشه در برنامه کتاب باز را از طریق این پست خبری ببینید.علاقه مندان به مباحث روانشناسی و نقدهای اجتماعی به طور حتم با سخنان دکتر محمد انوشه آشنا هستند. او در محافل و گردهمایی های زیادی سخنرانی کرده و ویدیو این صحبت ها در فضای مجازی همچنان منتشر می شود.

یکی از اساتید مهم علمی کشورمان که در زمینه روانشناسی تخصص دارد محمد انوشه است. وی دارای دکترای روانشناسی بوده که مدرک تحصیلی خود را از کشور لبنان دریافت کرده است به دلیل اندیشه ها و نگرش های تخصصی که درباره روانشناسی دارد در بین جوانان به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته است و سخنرانی‌های او در فضای مجازی از پرطرفدارترین فایل های ویدیویی بوده که بیشترین دانلود را داشته است.

محمود انوشه نویسنده، محقق و مدرس دانشگاه روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۹ با حضور در استودیو برنامه‌ تلویزیونی «کتاب‌باز» درباره‌ جایگاه امید و قدرت پذیرش در زندگی انسان و برخی از کتاب‌هایی که به نگارش درآورده صحبت می‌کند.
در بخش دیگری از ویژه‌ برنامه‌ «کتاب‌باز» در ماه رمضان، منصوره مصطفی زاده کارشناس کتاب حوزه‌ی کودک، درباره‌ افزایش فروش کتاب به‌خصوص کتاب‌های کودک در روزهای قرنطینه خواهد گفت.
این کارشناس کتاب همچنین با معرفی چندین کتاب کودک از راه‌های خلاقانه برای ثبت خاطرات اشاره خواهد کرد.
«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان، در روزهای رمضان، هر شب ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه‌ نسیم می‌رود و در ساعات ۴، ۹ و ۱۳ بازپخش می‌شود.
گفتگوی کامل دکتر محمد انوشه در کتاب باز
گفتگوی کامل دکتر محمد انوشه در کتاب باز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا